Fandom

Wiki Spore

Bahaha 500 - wyścigi z czasem

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kosmiczne przygody.png

Przebiegnij przez pustynię i spróbuj osiągnąć najlepszy czas

Opis przygody Bahaha 500 - wyścigi z czasem – jedna z przygód autorstwa Maxis, w której kapitan jest zablokowany. Jest to przygoda której nie trzeba odblokowywać, dostępna już po uruchomieniu dodatku Spore: Kosmiczne Przygody. Celem jest ukończenie wyścigu poprzez dobiegnięcie do linii mety. Jest tu dosyć dużo skrótów z których można skorzystać aby poprawić swój czas w wyścigu. Kapitanem jest Ścigacz który jest zwykłym stworem. Jako iż nie posiada sprintu ani dobrych umiejętności które mogłyby pomóc w wyścigu trzeba korzystać z przyśpieszenia które można znaleźć na swojej drodze. Co ciekawe można atakować swoich przeciwników, ale to strata czasu.

ObsadaEdytuj

Nazwa Nazwa w sporpedii Drużyna Punkty zdrowia
As As Bez drużyny 50
Drobny Drobny Bez drużyny 20
Dyktator Dyktator Wroga drużyna 100
Dziadek Dziadek Bez drużyny (początkowo Drużyna sprzymierzeńców) 53
Kolec Kolec Bez drużyny 50
Kupiec Świadek postronny1 Bez drużyny Nieskończoność
Odskocznie Odskocznie Bez drużyny 54
Spofistado Pasterz Spofitów Bez drużyny 102
Spofit Spofit Drużyna sprzymierzeńców 40
Widz Świadek postronny 2 Bez drużyny 22

HistoriaEdytuj

Zgłosiłeś się do pustynnego wyścigu Bahaha 500. Twoim zadaniem jest po prostu dobiegnięcie do mety dowolną drogą.

Akt IEdytuj

OkolicaEdytuj

Rozpoczynamy w niewielkiej części pustyni nieopodal kibiców, za drewnianym ogrodzeniem oraz linią startu.

CeleEdytuj

W pierwszym akcie czekamy aż wyścig się rozpocznie.

Akt IIEdytuj

OkolicaEdytuj

Startujemy z tego samego miejsca, co w akcie I. W pustyni czeka nas wiele atrakcji. Możemy znaleźć targ, Spofity na trasie, tunel, przejścia szczytem doliny, most linowy, lot ponad budowlami oraz spadające głazy. Kompleks otoczony jest bambusowym płotem. W wielu miejscach panują burze piaskowe. Jest kilka skrótów.

CeleEdytuj

Musimy dojść do linii mety. Najlepiej jak najszybciej. Istnieje wiele dróg do mety, dodatkowo można przebiegać z jednej na drugą, co tworzy olbrzymią ilość kombinacji.

CiekawostkiEdytuj

  • Możemy przegrać tę przygodę. Jeżeli po starcie skręcimy w prawo i będziemy iść prosto do końca ścieżki, czający się na skałach kapitan, Dyktator zniszczy za pomocą wyrzutni rakiet drugiego poziomu drewniany płot. Spowoduje to stoczenie się głazów ze stoku z dużą prędkością. Jeżeli ich nie przeskoczymy, możemy zostać zmiażdżeni. Dostaniemy wtedy informację, że to wyścig na trudnym terenie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki