Fandom

Wiki Spore

Char

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Char Gamma.png

Jeden z wariantów Chara

400px-CHAR.jpg

Grafika "koncepcyjna" Chara na Darkspore.com

Char – plazmowy mściciel z Darkspore.

HistoriaEdytuj

Wędrując przez lodowe pustkowia Krios, Char całe życie poświęcił ściganiu przestępców i torowaniu sobie drogi rzezią.

Ale nawet Char nie był w stanie wyłapać wszystkich. W końcu grupie jego przeciwników udało się uwięzić go w lodowej klatce. Chociaż pokonał pięciu ze swych oprawców, zanim reszta zdołała zbiec, Char niechybnie umarłby z powodu odniesionych ran. Oczywiście gdyby nie interwencja Krotoplasty.

Char nie wiedział nic o Krotoplastach i specjalnie go to nie obchodziło.

Zrozumiał tylko, że wielki potężny obcy uleczył jego rany i dał mu moce, o których wcześniej nawet nie śnił. Dzięki swym nowo nabytym zdolnościom władania energią plazmową i atakom pirokinetycznym Char był w stanie spopielić każdego wroga nierozsądnego na tyle, by w porę nie uciec.

Kiedy planetę zaatakowały hordy Darkspore, niewielu przeciwstawiło im się z większą mocą i zaciekłością niż Char.

UmiejętnościEdytuj

PodstawowaEdytuj

Zapalenie Sprawia, że powietrze w wybranym punkcie wybucha, zadając obrażenia jednemu wrogowi.

SpecjalneEdytuj

  • Strażnik żywiołów Przyzywa sługę, który razi atakami dystansowymi. Powtórne użycie tej umiejętności rozwściecza sługę, powodując, iż pojawia się wokół niego ognista aura i zadaje on więcej obrażeń.
  • Strumień plazmy Wypuszcza nieprzerwany strumień plazmy zadający obrażenia wszystkim wrogom znajdującym się w stożku przed bohaterem.

WariantoweEdytuj

  • Alfa - Deszcz Meteorów
  • Beta - Ognisty Przypływ
  • Gamma - Piorunująca Sieć
  • Delta - Kula Elektronów

PasywnaEdytuj

Wstrząsająca Sfera Wirujące odłamki skał będą wybuchać, gdy wróg zbliży się do bohatera, zadając obrażenia i ogłuszając wszystkich pobliskich przeciwników.

Premie (Do uzupełnienia)Edytuj

  • +Umysł - zwiększa obrażenia
  • +Obrażeń plazmowych - zwiększa obrażenia

CiekawostkiEdytuj

  • Nie licząc Widma Char to jedyny bohater z nieparzystą liczbą nóg. (5)
    280px-CharStudy.jpg

    Rysunek przedstawiający chód Chara

Więcej w Fandom

Losowa wiki