FANDOM

Faza stwora.png Faza plemienia.png Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png Kosmiczne przygody.png Darkspore.png

Stworzchwytakami.jpg

Stwór z chwytakami

Chwytaki.png

Chwytaki – element stwora umożliwiający podnoszenie różnych elementów jak i dodający nowe umiejętności. Chwytaki mogą ułatwić rozgrywkę, lecz nie muszą być używane w dalszej części rozgrywki. (Można je usunąć, lub zmienić na lepszy wariant).

Faza komórkiEdytuj

W fazie komórki chwytaki nie występują, ponieważ komórka używa jedynie swojego otworu gębowego do pozyskiwania pokarmu, tudzież atakowania.

Faza stworaEdytuj

Chwytaki w fazie stwora są bardzo użyteczne, możemy nimi zbierać owoce z drzew, jeść mięso z martwego stwora, atakować inne stwory (Cios), jak i używać ich do zaprzyjaźniania się (Poza).

Faza plemieniaEdytuj

Chwytaki w tej fazie są drugorzędną rzeczą. W początkowej części służą do atakowania innych stworów, zbierania owoców, lub łowienia ryb. W późniejszej części fazy służą do trzymania broni i instrumentów.

Faza cywilizacji i kosmosuEdytuj

Chwytaki nie są tutaj ważne, ponieważ w fazie cywilizacji i kosmosu nie wydajemy poleceń naszym stworom, więc nie mogą nimi niczego zrobić. Jednak używają ich gdy ćwiczą, lub mają musztrę (Wojskowe), gdy grają na instrumentach (Religijne), albo prowadzą aukcje i inne tego typu rzeczy (Gospodarcze). Czasami gdy się buntują, używają chwytaków do trzymania tabliczek z smutną maską.

Kosmiczne przygodyEdytuj

W tym dodatku chwytaki są jednymi z ważnych elementów, jednakże nawet bez nich będziemy mogli podnosić bomby, granaty, klucze i inne ważne elementy, ale ułatwiają one rozgrywkę i dodają znacznie większy zakres możliwości jak i wyglądu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki