Fandom

Wiki Spore

Dronox

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Dronoxy to stwory powiązane z Groksami w grze Spore Kosmiczne Przygody. Występują one w dwóch formach: słabego żołnierza i potężnego dowódcy. Są określane jako "Nowa broń masowego rażenia Groksów".

20 października 2009r. Maxis wydał "sequel" by zarazić przygodą z tą różnicą, że jeśli gracz gra jako wojska Dronoxów lub Conqrixów to przygoda zmienia się w zależności od tego jakich stworów używa gracz.

Dronox

Twórca Maxis
IMG 0416.png

Statystyki

Dieta Mięsożerca

Punkty Zdrowia 200

Szybkość 2

Umiejętności

Skok 3

Atak

Cios 3

Ugryzienie 5

Splunięcie 5

Imponowanie

Śpiew 2

Taniec 3

Poza 2

Informacje o rasie

Poruszanie się Na dwóch łapach

Wielkość Średni

Osobowość Agresywny

Przynależność Groksowie

Rola Dronoxa w grze

Celem Dronoxów jest prawdopodobnie pozbywanie się, wszelkich zagrożeń dla Groksjańskiej infekcji. Atakują w dużych grupach niszcząc wszystko i nie pozostawiając żadnych więźniów czy ocalałych.

Istnieje możliwość, że Dronoxy pomagają rozprzestrzeniać infekcję lub sami są zakażeni w związku z czym gdziekolwiek się pojawiają, występuje infekcja.

Charakterystyka Edytuj

Fizjologia Edytuj

Dronox zostali zniewoleni przez Groksów w celu robienia inwazji planetarnych, ale są podzieleni na dwa różne oddziały: wojska Dronoxów i dowódcy Dronoxów. Normalny Dronox jest uzbrojony w zatrute ostrza i plazmowe pulsary a dowódca w ostrza piorunów i wyrzutnię rakiet. Są one silniejsze niż te normalne. Podczas misji osłaniają armię, podczas gdy żołnierze Dronoxów atakują planetę.

Normalne Dronoxy atakują w dużych grupach ponieważ mają niskie HP i szybko giną od pocisków wroga. Z tego powodu potrzebują wielkiej liczby żołnierzy, ale nie jest to problem, ponieważ Dronoxy posiadają urządzenia do klonowania i stale tworzą nowe Dronoxy.

IMG 0417.png
Dowódca Dronoxów jest jednak silniejszy i zwykle tylko prowadzą armię do walki, ale jeśli są wystarczającą wytrzymałe potrafią w pojedynkę zabić nieuważnego gracza. Rzadko można spotkać dowódców z przodu armii ponieważ to dla nich zbyt niebezpieczne. W takiej sytuacji gracz idzie ich szukać i wystawia się, na ogień reszty oddziału, który zadaje mu sporo obrażeń.

Zachowanie Ogromne strąki infekcji zostają wypuszczone na planetę w celu masowej produkcji Dronoxów. Podczas inwazji na planetę Dronoxy walczą razem z Insectroxami i roztoczami ( prawdopodobnie jest to forma Insectroxa ). Są też Scavengersy i Scanfliesy, które są jednocześnie pojazdami i stworami.

Wyposażenie Dronox wykorzystuje standardowe wyposażenie kapitana, został stworzony przez Maxisa w edytorze kapitana.

Ciekawostki

Dronox pojawia się, w Sporepedii jako "Conqrix Troop".

Scavenger pojawia się, w Sporepedii jako "Conqrix Walker".

Scanflies pojawia się, w Sporepedii jako "Conqrix Air Walker".

Słowo "Dronox" jest odniesieniem do "Drona" Borga z serii Star Trek.

Dronoxy nie są stworzeniami, tylko klonami.

Są zduplikowane z maszyny, którą gracz może zobaczyć rozbitą na budynku lub drzewie.

Maxis powiedział w zwiastunie "Walka Androidów" podczas, kiedy gra mówi, że są klonami.

Obydwie wersje Dronoxa mają oczy ukryte pod pancerzem, jednak różnią się, one pozycją, dlatego prawdopobnie na początku ich projekt wyglądał inaczej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki