Fandom

Wiki Spore

Dyplomata (odznaka)

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odznaka dyplomata.png
Zawrzyj ** sojusze

Odznaka Dyplomata jest przyznawana za zawarcie odpowiedniej ilości sojuszy. Jest jej pięć poziomów, tak jak w innych odznakach. Daje nam dostęp do wszystkich trzech poziomów Miotacza zadowolenia. Odblokowuje także Ambasadę, Rozkaz przegrupowania i Naprawę obszarową.

SposobyEdytuj

  • Za każdym razem, kiedy handlujesz z innym imperium zdobywasz za to dodatkowe punkty, jednak żeby handlować musisz posiadać +25 punktów do relacji z daną rasą.
  • Jeżeli imperium posiada planetę poniżej poziomu T3 (oprócz Groksów) to terraformacja jej przyniesie sporo punktów dodatnich.
  • Odznakę tą można też zdobyć za pomocą innych narzędzi społecznych takich jak Fajerwerki, ewentualnie Ambasady którą można też odblokować zdobywając 5 stopień odznaki Podróżnik. Nada się i Miotacz zadowolenia który można również odblokować zdobywając 2,3,4 poziom odznaki Ekonomista.

CiekawostkiEdytuj

  • Obrazek osiągnięcia Pacyfista z Fazy komórki jest ciekawym nawiązaniem do tej odznaki gdyż jest on taki sam jak obrazek gołębia widniejącego na tej odznace.
Nazwa Jak zdobyć Odblokowuje Punkty odznaki
Dyplomata 1 Nawiązać 1 sojusz. - 2
Dyplomata 2 Nawiązać 2 sojusze. Mini Happy Ray Icon.jpg Minimiotacz zadowolenia, Naprawa obszarowa 4
Dyplomata 3 Nawiązać 5 sojuszy. Miotacz zadowolenia.png Miotacz zadowolenia,

Rozkaz przegrupowania - Ikona.jpg Rozkaz przegrupowania

6
Dyplomata 4 Nawiązać 10 sojuszy. Super Happy Ray Icon.jpg Megamiotacz zadowolenia 8
Dyplomata 5 Nawiązać 20 sojuszy. Ambasada 10

Więcej w Fandom

Losowa wiki