Fandom

Wiki Spore

Dzikus

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Darkspore.png

Dzikus.png

Dzikus i jego ,,pupil"

Z każdym pokoleniem rodziło się mniej Verdantczyków, którzy potrafili komunikować się ze zwierzętami, ale Dzikus był wyjątkowy. Osierocony podczas strasznego trzęsienia ziemi, wychował się w dziczy wśród zwierząt lasu deszczowego, nie mając kontaktu z żadną inteligentną istotą... oprócz Krotoplasty Astry.

Ten skierował zagubione dziecko ku mutagennym grzybom, które sam stworzył. Sprawił, że zdolności młodego Verdantczyka wzrosły ponad wszelkie oczekiwania. Dzikus mógł teraz nie tylko rozmawiać ze zwierzętami, ale też komunikować się z nimi za pomocą feromonów i emocji.

Dzięki temu stał się legendarnym widmem z lasu deszczowego. Oczarowywał spotykanych na swojej drodze Verdantczyków, ratując ich z opresji. Po inwazji Darkspore Dzikus stał się mścicielem, duchem-wojownikiem. Wraz ze swą armią straszliwych zwierzęcych wojowników, lojalnych do ostatniego tchnienia, zadawał najeźdźcy dotkliwsze ciosy, niż jakiekolwiek inne siły na planecie.
Savage Gamma.png

ZdolnościEdytuj

Brutalny Atak

Icon ability Abilities bio tank2 basic.png

Uderza cel w zasięgu ataku w zwarciu.

Dzika Szarża

Icon ability Abilities bio tank2 active.png

Dzikus i jego sługa szarżują na cel, odrzucając w tył i zadając obrażenia wszystkim wrogom po drodze.

Pomocnik Dzikusa

Icon ability Abilities bio savageAlly.png

Tworzy potężnego sługę. Powtórne użycie tej umiejętności rozwściecza sługę, lecząc go w czasie i zwiększając zadawane przez niego obrażenia.

Pan Zwierząt

Icon ability Abilities bio tank2 passive.png

Ataki sługi powodują wrażliwość na ataki fizyczne. Rozwścieczony będzie również prowokował wszystkich wrogów. Ponadto jeśli Dzikus zginie, sługa go jednorazowo wskrzesi.

Syderczy ryk (Alfa)

Rozwścieczenie (Beta)

Leczący Duszek (Gamma)

Toksyczne Pnącza (Delta)

Więcej w Fandom

Losowa wiki