Fandom

Wiki Spore

E-DNA

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

E-DNA – forma gazu, cieczy, ciała stałego lub plazmy. Najinteligentniejsze rasy (często są też najokrutniejsze) używają go do egzekucji najbardziej poszukiwanych osobnikow na planetach. Stopień bólu zależy od stanu skupienia.

Najszybciej i najmniejboleśnie zabija e-DNA w postaci plazmy. Stwór, który jest wrzucony do pola elektromagnetycznego z plazmą, umiera prawie od razu i prawie bezboleśnie. Komorki nie mają czasu mutowac i zwyczajnie wyparowywują.

Następne jest ciało stałe (tzw. czerwone szkło). Skazaniec łyka porcję (porcja zależy od stopnia zmechazizowania i wielkości stwora np. Groks musiałby połkąc pół kilograma , a człowiekowi wystarczy 10 dekagramów) i e-DNA trafia bezpośrednio do serca lub organów sercopodobnych. tam ich DNA zostaje uszkodzone, a komórki obumierają. Cały proces trwa od 10 minut do 1 godziny.

Póżniej jest gazowe e-DNA. Skazanego umieszcza się w komorze dekapitacyjnej (nie nazwanej tak bez powodu). Podmiot oddycha powietrzem, dusząc sie po 2 godzinach (Groksowie 4 godziny).

Na koniec najgorsze, ciekłe e-DNA. Więźnia zanuża się do głowy, a e-DNA niszczy jego komórki od zewnątrz.Proces trwa 5 godzin (Groksowie 2 dni).

E-DNA uzyskuje się z DNA stworów. Najlepsze byłoby DNA Groksów, ale nie udało się takowego pozyskac. Najgorsze jest DNA stworzenia na poziomie komórkowym.

Więcej w Fandom

Losowa wiki