Fandom

Wiki Spore

Edytor komórki

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Share

Edytor komorki 1.jpg

Edytor komórki (niepełny)

Edytor komórki – edytor dostępny wyłącznie w fazie komórki. Służy nam do rozwijania naszego organizmu i wyposażania w nowe elementy, pozwalające przetrwać w Pramorzu. Jest to jeden z niewielu edytorów dostępnych wyłącznie w kampanii. Zawiera 3 aparaty gębowe, elementy obronne, aparaty ruchowe oraz oczy. Jest on dostępny wyłącznie w fazie komórki po użyciu umiejętnosci zewu godowego. Naszy zadaniem jest odnaleźć odpowiadającego nam tym samym dźwiękiem partnera. Przenosimy się do edytora komórki, a po zapisaniu dzieła nowy osobnik wykluwa się z złożonego jaja. Wydaje się to bardzo mało rzeczywiste, gdyż jak wiadomo komórki rozmnażają się przeważnie bezpłciowo, bez ingeracji drugiego osobnika.

ElementyEdytuj

Nazwa Typ Koszt Zdolność
Trąbka Aparat gębowy 25 DNA Wszystkożerca, możliwość pożywiania się pokarmem roślinnym, lub innymi komórkami.
Filtrousta Aparat gębowy 15 DNA Roslinożerca, spożywanie pokarmu roślinnego.
Szczęka Aparat gębowy 15 DNA Mięsorzerca, spożywanie innych komórek i walka.
Kolec Broń 10 DNA Atak i zniszczenie
Trucizna Broń 15 DNA Trucie jadem
Elektryczna Broń 25 DNA Rażenie prądem
Wić Aparat ruchu 15 DNA Szybkość +1
Rzęski Aparat ruchu 15 DNA Szybkość +1, gimnastyk
Napęd odrzutowy Aparat ruchu 25 DNA Szybkość +2
Kaprawooko Oczy 5 DNA Wzrok
Słupikooko Oczy 5 DNA Wzrok
Guzikooko Oczy 5 DNA Wzrok

MalowanieEdytuj

Malowanie służy nadaniu barw naszej komórce. Tutaj jednak malowanie mamy również ograniczone, gdyż są to tylko dwie strony ogólnych styli, bez podziału na pomniejsze.

Edytor poza faząEdytuj

Edytor komórki niby jest dostępny tylko w Fazie Komórki. Istnieje jednak sposób na Edytor Komórki poza kampanią. Żeby tego dokonać należy:

  1. Wejść w nową kampanię w Fazie komórki.
  2. Przejść w edytor komórki.
  3. Zmieniamy komórkę na byle jaką, i zapisujemy ją jako np. "Edytor Komórki".
  4. Po wyjściu z Edytora, wychodzimy do menu głównego gry.
  5. Wchodzimy w Sporepedię i w Moje Dzieła.
  6. Jeśli wszystko dobrze zrobiliśmy(punkt 2. i 3.), na pierwszym miejscu będziemy mieli komórkę stworzoną w Kampanii. Będzie ona służyła jako edytor. Wchodzimy w edytowanie tej Komórki.

...i mamy edytor komórki poza kampanią! Możemy teraz tworzyć komórkę poza Kampanią. Należy pamiętać, że w polu nazwy komórki, nie może być nazwa którą napisaliśmy w punkcie 3.! Pamiętać też trzeba o tym, kiedy spyta się edytor czy nadpisać dzieło, czy jako nowy stwór. Wybieramy jako nowy stwór.

Więcej w Fandom

Losowa wiki