Fandom

Wiki Spore

Efekty krwi

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Efekty krwi pierwszy raz były widziane w Spore w 2005 i 2006, jednak zostały później usunięte. Nigdy nie zostało wyjaśnione, dlaczego zostały usunięte, ale niektórzy uważają, że to dlatego, że twórcy chcieli, aby gra była bardziej odpowiednia dla młodszych graczy.

Podczas demonstracji Spore w 2005, która była zarządzana przez Will'a Wright'a, efekty krwi były częścią Fazy Stwora i Fazy Kosmosu i prawdopodobnie były wykorzystywane w innych fazach.

Faza Komórki Edytuj

Krew jest widoczna w finalnej wersji Spore, ale widoczna jest tylko w Fazie Komórki. Kiedy komórka została połknięta lub zabita, pojawi się jasnoróżowa krew.

Faza stwora Edytuj

Kiedy Will Wright poprowadził jego Willosaur'a w Fazie Stwora, stwór został pokazany podczas zabijania mniejszego stworzenia i krew wylewała się z ofiary. Willosaur potem postanowił oderwać głowę stwora (ta metoda zabijania też została usunięta, ponieważ była za bardzo nieodpowiednia dla młodszych graczy). Potem Willosaur miał możliwość zjeść stwora bardziej realistycznie niż teraz, z krwistym mięsem i możliwością przeniesienia ciała.

Faza Plemienia i Faza Cywilizacji Edytuj

W Fazie Plemienia, kiedy stwór je ryby lub mięso, kilka kropel krwi wylewa się z otworu gębowego stwora.

Nie wiadomo, czy w Fazie Cywilizacji były efekty krwi.

Faza Kosmosu Edytuj

Wiadomo, że jeśli porwałeś stworzenie i upuściłeś je na planecie bez atmosfery, stwór eksplodował w prysznicu z krwi. Jednak, zależnie od planety, dzisiaj stwór spłonie, zamarznie, umrze z głodu lub się udusi, ale nie ma krwi. W wczesnym demo Spore, stwór został wpuszczony do miasta i była krew.

Galaktyczne Przygody Edytuj

Jeśli użyjesz wyrzutnię rakiet na innym stworze w przygodzie, zielona substancja pojawi się na niebie jak chmura. Nie wiadomo, czy to jest krew czy po prostu chemiczny produkt uboczny z broni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki