Fandom

Wiki Spore

Hologram

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png

Hologram – w grze świetlny odpowiednik zwierzaka. Jest on niezniszczalny.

WyglądEdytuj

Hologram.png

Hologram

Hologram jest lekko przeźroczysty, ma wyraźnie zarysowane granice. Przebiegają przez niego linie. Ma on kształt rasy, którą reprezentuje (włącznie z ubiorem). Wielkość hologramu w fazie kosmosu jest podobna do wielkości zwierzaka w fazie stwora, zaś w fazie cywilizacje ma on dużo większe rozmiary.

Faza cywilizacjiEdytuj

W fazie cywilizacjo pojawiają się podczas niektórych, większych ataków narodu religijnego. Wyświetlany jest on przez jeden z pojazdów. Jego zadanie to wygłaszanie jakiś informacji prawdopodobnie atakowanemu narodowi. Jest on bardzo duży. Jeżeli pokonamy pojazd, który go wyświetla hologram zniknie, może on zostać jednak wyświetlony ponownie przez inny pojazd.

Faza kosmosuEdytuj

W fazie kosmosu możemy zaobserwować hologram z fazy cywilizacji, jeżeli wejdziemy na planetę, gdzie jest ona rozgrywana. Istnieje wtedy możliwość, że cywilizacja religijna będzie atakować inną i wyświetli owy hologram. Jednakże najpopularniejszym hologramem w fazie kosmosu jest holograficzny zwiadowca. Możemy nim przechadzać się po powierzchni planety, jednak jesteśmy ograniczeni (nie możemy przejść do miast, mórz, gejzerów przyprawy, a także nie możemy pokonać stromizn.

Więcej w Fandom

Losowa wiki