Fandom

Wiki Spore

Imperium (terytorium)

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Imperium (terytorium) – terytorium, którym zarządzamy w fazie kosmosu. Wielkość i potęga imperium to chluba każdej rasy. Już w początkach fazy kosmosu na planecie macierzystej otrzymujemy misje, która ma na celu powiększać zasięg i świetność imperium. Otrzymujemy komunikat bardzo poważnie nawołujący nas do tworzenia nowych kolonii. Można wywnioskować więc, że z zakładaniem kolonii w fazie kosmosu jest podobnie jak z ekspansją kolonialną nowożytnej Europy. Trzeba posiąść jak najwięcej układów zanim zrobią to inni. O świetności imperium decyduje także poziom planety i wielkosć miast. Aby uchronić naszą dumę trzeba pamiętać o uzbrojeniu. Każda kolonia powinna mieć wieżyczki.

Galaktyka kolonia.jpg

Kolonie są również widoczne po oddaleniu obrazu na galaktykę.

Spore 2012-02-01 -24.png

Kolonie imperium zaznaczone kolorami

ArchetypEdytuj

Osobny artykuł: Archetypy

Archetyp to filozofia danego imperium. Każde imperium posiada jakiś archetyp. Dostępne archetypy:

Poziom imperiumEdytuj

Imperia dzielą się na poziomy, które zależą od liczby skolonizowanych układów gwiezdnych. Aby sprawdzić poziom obcego imperium należy najechać myszką na jego planetę lub układ gwiezdny. Otworzy się wtedy okienko. Liczba w gwiazdce u jego góry oznacza poziom imperium. Jeśli chcemy sprawdzić poziom naszego imperium musimy włączyć kolekcję i wejść w kartę "Odznaki". Poziom odznaki "Imperium" oznacza poziom naszego imperium.

Poziom Imperium Systemy gwiezdne
1 1 - 3
2 4 - 7
3 8 - 12
4 13 - 20
5 21 i więcej

Więcej w Fandom

Losowa wiki