FANDOM

Faza komórki.png Faza stwora.png Faza plemienia.png Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png Kosmiczne przygody.png

Jajo
Faza Faza komórki, stwora, plemienia
Kto się tym żywi roślinożercy, wszystkożercy, mięsożercy (wszyscy z wyjątkiem fazy stwora)
Barwa Różna, przeważnie jasna

Jajka są składane przez stworki w Spore. Za pomocą jajek się rozmnażamy. Stanową one też cenne źródło pożywienia.

Jaja w naszej ewolucjiEdytuj

Faza komórkiEdytuj

Spore 2012-04-05 15-26-15.png

Jajo komórki.

Twoja komórka wykluwa się z żółtego, świecącego jajka. Pod koniec fazy pewne komórki składają przezroczyste jajka z czarną mgłą w środku. Te jajka można zjadać, ale czasami można zostać niemile zaskoczonym, gdy coś gryzącego wykluje się z jajka.

Faza stworaEdytuj

Wszystkie stworki w fazie stwora składają jaja o różnych kolorach i wzorach[1]. Jajka mogą być zjedzone dla 25 dodatkowych punktów DNA i lekkiego postępu w pasku ewolucji. Niestety, po zjedzeniu jajka, gatunek stworów, którym zjadłeś to jajko cię znienawidzi.

Faza plemieniaEdytuj

Jajka 1.png

Jajka w fazie plemienia

Jeśli klikniesz ikonę dziecka, z chaty wytoczy się różowe jajko, z którego wykluje się młody stworek. Oprócz tego, jajka są łatwym źródłem jedzenia. Można je pobierać od udomowionych zwierząt lub kraść je dzikim zwierzętom, jednak w tym drugim przypadku stado stworków nas znienawidzi. Jaja można jeść gdy się jest roślinożercą, wszystkożercą i mięsożercą.

Faza cywilizacji i kosmosuEdytuj

Jajka występują tylko na "ołtarzach" plemion.

Kosmiczne PrzygodyEdytuj

Są tu jajka w trzech rodzajach. Nie da się ich jeść, za to dwa z nich można rzucać albo dawać je innym.

Żywność

JajoMięsoWodorostyOwocPadlinaRyby

PrzypisyEdytuj

  1. Kolor jajka stwora gracza zależy od koloru i deseni stwora, co nie zawsze działa w przypadku innych stworów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki