Fandom

Wiki Spore

Jajo

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Faza komórki.png Faza stwora.png Faza plemienia.png Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png Kosmiczne przygody.png

Jajo
Faza Faza komórki, stwora, plemienia
Kto się tym żywi roślinożercy, wszystkożercy, mięsożercy (wszyscy z wyjątkiem fazy stwora)
Barwa Różna, przeważnie jasna

Jajka są składane przez stworki w Spore. Za pomocą jajek się rozmnażamy. Stanową one też cenne źródło pożywienia.

Jaja w naszej ewolucjiEdytuj

Faza komórkiEdytuj

Spore 2012-04-05 15-26-15.png

Jajo komórki.

Twoja komórka wykluwa się z żółtego, świecącego jajka. Pod koniec fazy pewne komórki składają przezroczyste jajka z czarną mgłą w środku. Te jajka można zjadać, ale czasami można zostać niemile zaskoczonym, gdy coś gryzącego wykluje się z jajka.

Faza stworaEdytuj

Wszystkie stworki w fazie stwora składają jaja o różnych kolorach i wzorach[1]. Jajka mogą być zjedzone dla 25 dodatkowych punktów DNA i lekkiego postępu w pasku ewolucji. Niestety, po zjedzeniu jajka, gatunek stworów, którym zjadłeś to jajko cię znienawidzi.

Faza plemieniaEdytuj

Jajka 1.png

Jajka w fazie plemienia

Jeśli klikniesz ikonę dziecka, z chaty wytoczy się różowe jajko, z którego wykluje się młody stworek. Oprócz tego, jajka są łatwym źródłem jedzenia. Można je pobierać od udomowionych zwierząt lub kraść je dzikim zwierzętom, jednak w tym drugim przypadku stado stworków nas znienawidzi. Jaja można jeść gdy się jest roślinożercą, wszystkożercą i mięsożercą.

Faza cywilizacji i kosmosuEdytuj

Jajka występują tylko na "ołtarzach" plemion.

Kosmiczne PrzygodyEdytuj

Są tu jajka w trzech rodzajach. Nie da się ich jeść, za to dwa z nich można rzucać albo dawać je innym.

Żywność

JajoMięsoWodorostyOwocPadlinaRyby

PrzypisyEdytuj

  1. Kolor jajka stwora gracza zależy od koloru i deseni stwora, co nie zawsze działa w przypadku innych stworów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki