Fandom

Wiki Spore

Klejnoty Siły

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Klejnoty Siły – jedne z 8 kompletów zwojów, które przedstawiają filozofię danego imperium. Jest szczególnym artefaktem dla wojowników. Można go sprzedać 45 000 §, ale u wojowników jest wart 90 000§.

Klejnoty SiłyEdytuj

Klejnot Siły, cz. 1:

Wszechświat jest pełen przemocy. Powstał w potężnej eksplozji. Wielkie czarne dziury czają się w centrach galaktyk. Supernowe, emisje promieniowania gamma oraz pulsary niszczą wszelkie życie w swoim zasięgu.

Klejnot Siły, cz. 2:

Przemoc nie jest czymś nienaturalnym. To normalny stan rzeczy.

Klejnot Siły, cz. 3:

Klejnot Siły, cz. 4:

Całe życie zdradza samo siebie i umiera. Usiłowanie zachowania życia jest bezcelowe. Należy przywiązywać się do czegoś ważniejszego niż pojedynczy żywot.

Klejnot Siły, cz. 5:

Oferujemy pełen sojusz z waszym gatunkiem. Stoimy na straży przed wszelkimi formami zagrożeń. Nie liczymy się z własnym życiem, traktując je tylko jako konieczność przedłużenia naszego gatunku jako całości i nie wymagamy niczego więcej niż możliwości bezpiecznego wychowania nowego pokolenia.

Klejnot Siły, cz. 6:

Prowadzimy długą grę. Nie planujemy jej na następny rok, ani na następne 10 lat, ani na następny okres rozliczeniowy. Planujemy ją na wieczność.

Klejnot Siły, cz. 7:

Unikamy beztroskiej przemocy. Nie bierzemy udziału w Wojnie Przeciwko Wszystkiemu. Walczymy w obronie własnego bezpieczeństwa, a swoje cele wybieramy z rozwagą.

Klejnot Siły, cz. 8:

Jeśli nie jesteście dla nas zagrożeniem, nie musicie się niczego lękać. Oczywiście o ile nie jesteście słabi. W takim bowiem przypadku zniszczmy was, aby uniemożliwić naszym rywalom odniesienie korzyści z naszej zagłady.

Klejnot Siły, cz. 9:

Na horyzoncie pojawia się wielkie wojenne wyzwanie: Groksowie. Jest to rasa mechanicznych wojowników, władających potężnym, nieznanym nam uzbrojeniem. Groksowie utworzyli strefę bezpieczeństwa wokół centrum galaktyki i nasz wywiad nie zdołał ustalić, co się dzieje na zablokowanym obszarze.

Klejnot Siły, cz. 10:

Chociaż Groksowie są przerażający, maszynom brakuje wojowniczego ducha. Z czasem, gdy zmniejszymy dystans rozwoju technologicznego dzielący nas od nich, będziemy mogli podjąć z nimi co najmniej wyrównaną walkę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki