Fandom

Wiki Spore

Kości Przypadku

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kości Przypadku – jedne z 8 kompletów zwojów, które przedstawiają filozofię danego imperium. Jest szczególnym artefaktem dla bardów. Można go sprzedać 45 000 §, ale u bardów jest wart 90 000§.

Kości PrzypadkuEdytuj

Kość Przypadku nr 1:

Chcesz poznać sens życia? Dobra, słuchaj: znasz historię o kosmitach, którzy weszli do baru na księżycu? Wyszli, bo nie było tam żadnej atmosfery! Mam nadzieję że to odpowiedź na wszystkie twoje pytania.

Kość Przypadku nr 2:

Słuchaj, szukaliśmy sensu życia. Staraliśmy się dowiedzieć, dlaczego tu jesteśmy, jakie jest nasze przeznaczenie, czy życie ma jakąś wartość i co jest naprawdę ważne.

Kość Przypadku nr 3:

Oto rezultat naszego poszukiwania sensu życia: "Gdzie kosmiczni podróżni zostawiają swoje statki? Na parkingach meteorowych!"

Kość Przypadku nr 4:

Nie ma żadnego celu. Nie ma żadnej wartości. Nie ma żadnego sensu. Życie jest bzdurą.

Kość Przypadku nr 5:

Cały wszechświat to jeden wielki żart - i to żart z nas.

Kość Przypadku nr 6:

Najlepsze, na co możemy liczyć to rozrywka. Będziemy ze sobą zgodni, dopóki nas zabawiacie - prowadząc za nas nasze wojny, ulepszając nasze światy, szukając sensu, gdzie go nie ma i pełzając w piasku, aby przynosić nam rośliny. Więc róbcie tak dalej! Pamiętajcie tylko, że przez cały czas się śmiejemy.

Kość Przypadku nr 7:

I nie zapomnij: "Dlaczego astronauci polecieli na księżyc, a potem wrócili? Bo księżyc był pełny!"

Kość Przypadku nr 8:

Groksowie to maszyny absolutnie pozbawione poczucia humoru! Niszczą całe rasy i nigdy nie wyjaśniają, co ich do tego nakłoniło!

Kość Przypadku nr 9:

Nawet gdy przyniesiesz Groksom prezent, mogą cię nie polubić.

Kość Przypadku nr 10:

Groksowie zabiją każdego, kto spróbuje zbliżyć się do centrum galaktyki. My i tak nigdy nie chcieliśmy tam polecieć.

Więcej w Fandom

Losowa wiki