Fandom

Wiki Spore

Las wodorostów

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Spore origins.png

Las wodorostów
Las wodorostów.png
Lokacja piąta
Barwa tła zielonkawa
Trudność średnia

Las wodorostów – (ang.Kelp Forest) piąta lokacja w grze Spore Origins. Następuje po morskich głębinach. Składa się z trzech poziomów (trzynastego, czternastego oraz piętnastego; w niektórych wersjach jest ich aż 5). W zależności od wersji gry mogą się one oczywiście nieznacznie różnić. Pojawia się nowa komórka o ciekawych właściwościach. Gdy jest niebieska uzupełnia zdrowie, a gdy zielona - zabiera. Kolory zmienia ona na przemian.

Poziom 13Edytuj

Pojawia się wspomniana wyżej komórka. Zanikają komórki przypominające kałamarnice i wytwarzające prąd.

Poziom 14Edytuj

Pojawia się nowa komórka, która podobnie jak Spike potrafi przybierać formę, w której zadaje obrażenia. Jest niebieska.

Poziom 15Edytuj

W tym poziomie musimy się zmierzyć z przeciwnikiem, który wygląda jak niebieska komórka poznana w mętnej wodzie, lecz posiada bardziej rozbudowany otwór gębowy. W celu przejścia poziomu musimy go pokonać. Po ukończeniu tego poziomu możemy dodać kolejny element w edytorze.
Po ukończeniu lasu wodorostów możemy przejść do ostatniej lokacji - piaszczystego wybrzeża.

Więcej w Fandom

Losowa wiki