Fandom

Wiki Spore

Mędrzec

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Warrior sage.png

Mędrzec

Wybitny naukowiec Mędrzec wykrył obce siły na swej planecie.
Długo regulował swoje przyrządy, aż w końcu odkrył tajemniczego Ktotoplastę o imieniu Astra.

Mędrzec dowiedział się, że Krotoplasta Astra nie stanowi co prawda zagrożenia dla bezpieczeństwa Verdanth, ale nacierające hordy Darkspore już tak. Bezsilny wobec inwazji Mędrzec był świadkiem zniszczenia swego niegdyś zielonego świata.

Zmodyfikował więc swą technologię zalesiania i przekształcił ją w broń, po czym poprzysiągł wyzwolić swoją planetę. Stworzył potrafiące poruszać się, obdarzone niezwykłą siłą drzewa oraz dendrony, które go zawsze bronią. Jego zaburzacz metaboliczny spowalnia i niszczy jego wrogów, podczas gdy Kojąca Fala leczy sojuszników. Potęga szmaragdowej zemsty, Mędrzec, udowodnił, że Darkspore można pokonać.

ZdolnościEdytuj

Abilities bio rejuvinatingBlast.png
Kojąca Fala

Leczy sojuszników Mędrca, sprawiając, że mogą walczyć dłużej, szybciej i lepiej(Tak było kiedyś)

Abilities bio biodrain.png
Straszliwa Gęstwina

Tworzy gęste liany które zadają obrażenia dodadkowo spowalniając wrogów

Abilities bio treeofLife.png
Drzewo Życia

Nie potrafiący się poruszać drzewni wojownicy, którzy rosną w miarę wyprowadzania kolejnych ataków, a po osiągnięciu maksymalnego rozmiaru — eksplodują.

Abilities bio dendrones.png
Dendrony

Kłębiąca się niszczycielska entomologiczna energia, która nie jest co prawda w stanie przeżyć bez Mędrca, ale potrafi wyrządzić poważne szkody.

Premie (Do uzupełnienia)Edytuj

  • +Umysł - zwiększa obrażenia
  • +Obrażeń Biologicznych - zwiększa obrażenienia
  • Straszliwa gęstwina Mędraca: Leczy sojuszników - Można jej użyć zamiast Drzewa Życia.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki