Faza stwora.png

Maksymalna mocosiągnięcie w Fazie stwora. Aby zdobyć to osiągnięcie trzeba w fazie stwora stworzyć istotę, która ma maksymalne poziomy co najmniej czterech umiejętności.

SposobyEdytuj

  • Tego osiągnięcia nie można zdobyć jeśli stwór osiągnie maksymalne poziomy w edytorze kierującym bezpośrednio do Fazy plemienia.
  • Jeśli pasek postępu jest wypełniony nadal możesz zostać w Fazie stwora aby zebrać więcej DNA potrzebnego do zakupu elementów.

Osiągnięcia
Kosmiczne przygody

Pierwsza publikacjaGawędziażPoszukiwacz przygódMiłosnik przygódMój pierwszy kapitanAkademia kapitanówZabójca smokówNajemnikLew salonowyMój ssskarbKonsumentPrzedstawiemnie kostiumoweSzał twórczyManiak terraformowania • Kwatermistrz • Krwawa koszula • Bohater dnia • Człowiek demolka • Złomowanie • Kolekcjoner przygódAjschylos • Molier • Szekspir • Naukowiec (osiągnięcie) • Dzikie ludy • Pełna kulturka • Imperator • Bez życia • Szczęście i spokój • Razem raźniejEpicka porażkaZażarty wojownikWybitny naukowiec • Przedsiębiorczy kupiec • Radosny bard • Wierny gorliwiec • Mądry szaman • Sprawiedliwy dyplomata • Wszechstronny ekolog • Architekt (KP) • Mechanik • Szaleńcza sprawność • Terkająca skrzynka pocztowa • Fan Maxis • Krytyk • Top seller

Więcej z Fandomu