Fandom

Wiki Spore

Meteoryt

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Meteor.png

Meteoryt

Otwarcie.png

Zdobycie elementu

Faza komórki.png Faza stwora.png Faza plemienia.png Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png

Meteoryt – kamień, który możemy spotkać w fazie komórki. Znajduje się tam element z edytora komórki. Możliwe, że jest częścią asteroidy, z której wyszliśmy. Jest formą pomocy, która pojawia się, kiedy nie możemy zdobyć części potrzebnych do rozwijania naszej komórki.

Jak znaleźć meteoryt?Edytuj

Meteoryty są rozmieszczone losowo w odmętach praoceanu. Aby utworzyć najbardziej sprzyjające warunki do znalezienia meteorytu należy:

  • Grać na niskim poziomie trudności
  • Nie zdobywać nowych umiejętności (w czym pomoże bycie roślinożercą)

Jeżeli będziemy blisko meteoru zacznie rozbrzmiewać charakterystyczna muzyka. Trzeba wtedy skierować komórkę do potencjalnego źródła dźwięku. Im będziemy bliżej tym muzyka będzie głośniejsza. Aby zdobyć element należy na niego wpłynąć.

Pozostałe fazyEdytuj

Spore 2012-02-10 10-02-30.png

Meteoryt na planecie

Spore 2012-02-10 09-08-13.png

Upadek meteorytu w fazie stwora

W fazie stwora meteoryty można czasem spotkać podczas deszczu meteorytów, rozbrzmiewa wtedy charakterystyczna muzyka, i wszystkie stwory w okolicy zaczynają uciekać. Czasem, podczas gdy spadają meteory, a my stoimy w jednym miejscu, odłamek asteroidy (czyli meteoryt) może spaść nam na głowę i zabrać maksymalnie 7 punktów hp, przez co stwór będzie chwilowo oszołomiony. Inne stwory będą uciekać, więc będą łatwym łupem. Możemy też znaleźć rozbity meteoryt na powierzchni planety. Będziemy go widzieć także w pozostałych fazach.

Skały

MeteorKometaMeteorytAsteroidaKamień

Więcej w Fandom

Losowa wiki