Miotacz automatyczny

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Miotacz automatycznybroń dostępna w fazie kosmosu, która automatycznie ostrzeliwuje wrogie statki i wieżyczki. Można ją włączać i wyłączać w razie potrzeby.

Jak każdą broń tanio go kupisz u wojowników.

Uwaga przed zaprzyjaźnianiem się z groksami należy go wyłączyć, gdyż będzie on ich atakować, a jak zniszczymy statek Groksów mamy z nimi pewną wojnę.

Rodzaje miotaczyEdytuj

Poziom Wymagania Obrażenia/s Energia/strzał Efektywność energetyczna Opis
Mini Auto Blaster Icon.jpg
Mini Miotacz Automatyczny
Zdobywca 1 lub Kolonista 1 10 0.25 40 Broń defensywna automatycznie ostrzeliwujące wrogie statki. Może być włączana i wyłączana.
Auto Blaster Icon.png
Miotacz Automatyczny
Zdobywca 2 lub Kolonista 2, Mini Miotacz Automatyczny 20 0.5 40 Broń defensywna automatycznie ostrzeliwujące wrogie statki. Może być włączana i wyłączana.
Mega Blaster Icon.png
Mega Miotacz Automatyczny
Zdobywca 2 or Kolonista 3, Miotacz Automatyczny 60 0.75 80 Broń defensywna automatycznie ostrzeliwujące wrogie statki. Może być włączana i wyłączana.

Narzędzia w fazie kosmosu

Więcej w Fandom