Fandom

Wiki Spore

Mury miejskie

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png

Mury miejskie – element, który jest granicą między miastem a pozostałym terenem. Mury będą różnić się w zależności od charakteru miasta. W fazie cywilizacji będą miały barwy koloru cywilizacji, a w fazie kosmosu koloru naszego imperium. W fazie cywilizacji poza tę granicę nie będą mogli wyjść obywatele. Jednak nie mogą przez nie wjechać pojazdy. W fazie kosmosu holograficzny zwiadowca także nie będzie mógł ich przekroczyć. Skrzynki przyprawy będą po wewnętrznej stronie murów miejskich.

Mury miasta wojskowegoEdytuj

Mury wojskowe.png

Mury miasta wojskowego

Mury wojskowe 2.png

Mury miasta wojskowego z innego ujęcia

W miastach wojskowych obok murów zbudowane są umocnienia wojskowe. Zobaczymy tam palisady nie pozwalające zbliżyć się wrogowi i worki z piaskiem, które pełniłyby rolę okopów (pomiędzy workami a murem mogliby być żołnierze). Jest to ciekawe, gdyż w fazie cywilizacji nie ma piechoty, być może jest to nawiązanie do fazy miasta.

Mury miasta religijnegoEdytuj

Mury miast religijnych są dosyć skromne. Jednym z ważniejszych detali są witraże, nad którymi są daszki.

Mury religijne.png

Mury miasta religijnego

Mury miasta gospodarczegoEdytuj

Mury miasta gospodarczego są ozdobne. Obok nich stoją beczki, latarnie, na których są zawieszone ładne wzory. Przy murach stoją też inne, mniejsze murki.

Mury gospodarcze.png

Mury miasta gospodarczego

Więcej w Fandom

Losowa wiki