Fandom

Wiki Spore

Muszla

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Faza komórki.png Faza stwora.png

Muszla – niewielki przedmiot spotykany w dwóch pierwszych fazach.

Faza KomórkiEdytuj

Gdy nasza komórka bardziej się rozwinie i dojdzie pod koniec fazy komórki napotka je. Tutaj nie przybierają większych rozmiarów. Są zaokrąglone. Gdy nasza komórka na nią natrafi, to zostanie przyblokowana, ale może ją przesunąć. Mają kolor brązowy.

Faza StworaEdytuj

W fazie stwora wszystkie muszle występują w pobliżu morza. Niektóre z nich są duże i można je co najwyżej popchnąć, ale takie znajdziemy tylko na "plażach". Mniejsze możemy wziąć i rzucić. Dzięki czemu możemy strącać owoce, uderzać inne stwory lub uderzać w ziemię. Kiedy zdecydujemy się rzucić w przedstawiciela innego gatunku, stwór się zdenerwuje, ale nas nie zaatakuje (chyba, że jest z nami w negatywnych stosunkach). Istnieje też możliwość kopania mniejszymi muszlami. Podobnie jak w fazie komórki mają zazwyczaj kolor brązowy, ale występują też różowe. Kształty w przeciwieństwie do poprzedniej fazy mają spiczaste.

W pozostałych fazach muszle nie występują. Nawet jeżeli w fazie kosmosu spuścimy holograficznego zwiadowcę nie dostrzeżemy żadnych muszelek.

Więcej w Fandom

Losowa wiki