Odznaki

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Podczas rozgrywania fazy kosmosu twój postęp w rozgrywce zależy od ilości zdobytych odznak. Większość odznak ma pięć poziomów. Każdy dodaje więcej punktów ale i więcej wyzwań. Punktacja odznak zależy przede wszystkim od trudnosci jaką powinno sprawić graczowi jej zdobycie. Za przykład można podać odznakę "artysta planetarny", której to poziom piąty daje mniej punktów niż poziom trzeci odznaki "Zdobywca". Najważniejszym zadaniem odznak jest uzupełnianie paska postępu, którego wypełnienie jest niezbędne do otrzymania osiągnięcia "mistrza poziomu dziesięć" aktualnie posiadanego archetypu.

OdznaczeniaEdytuj

Nazwa Obrazek Opis
Odznaka kapitana Odznaka kapitana.png Ukończ samouczek Fazy kosmosu
Ochroniarz Odznaka ochroniarz.png Obroń ** przyjaciół
Chirurg mózgowy Odznaka chirurg mózgowy.png Doprowadź ** stworów do fazy plemienia
Czyściciel Odznaka czyściciel.png Wykonaj ** misje eksterminacji
Kolekcjoner Odznaka kolekcjoner.png Zbierz ** artefaktów
Kolonista Odznaka kolonista.png Wybuduj ** budynków kolonii
Zdobywca Odznaka zdobywca.png Przejmij ** planet
Dyplomata Odznaka dyplomata.png Zawrzyj ** sojusze
Ekoheros Odznaka ekoheros.png Zapobiegnij ** ekoplagom
Ekonomista Odznaka ekonomista.png Kup ** ukladów
Imperium Odznaka imperium.png Zajmij ** układów gwiezdnych
Badacz Odznaka zwiedzacz.png Zbadaj ** systemów gwiezdnych
Aktywny latacz Odznaka aktywny latacz.png Odbądź ** podróży kosmicznych
Złoty dotyk Odznaka złoty dotyk.png Zgromadź ** sporylionów
Tragarz Odznaka tragarz.png Ukończ** misje dostawcze
Złota rączka Odznaka złota rączka.png Kup ** narzędzia
Błazen Odznaka błazen.png Chyba nie chesz zdobyć odznaki błazna. Ty oszuście!
Kupiec Odznaka kupiec.png Wypracuj zysk ** sporylionów
Śmiałek Odznaka śmiałek.png Ukończ ** misje
Artysta planetarny Odznaka artysta planetarny.png Użyj ** narzędzi do kształtowania planety
Odkrywca Odznaka odkrywca.png Dokonaj ** odryć kosmicznych
Rozdwojona jaźń Odznaka rozdwojona jaźń.png Wykonaj misje "zmiana archeotypu"
Ziemiotwórca Odznaka ziemiotwórca.png Terraformuj ** planet
Handlowiec Odznaka handlowiec.png Załóż ** szlaków handlowych
Odkrywca Odznaka odkrywca.png Nawiąż kontakt z ** imperiami
Wódz Odznaka wódz.png Rozpocznij ** wojen
Odkrywca cudów Odznaka odkrywca cudów.png Odkryj ** planet bajkowych
Zoolog Odznaka zoolog.png Wypełnij ** ekosystemow

Odznaki ukryteEdytuj

Nazwa Obrazek Opis
Z piekła rodem Odznaka z piekła rodem.png Musisz zniszczyć Groksów, aby dostać tę odznakę!
Diabelski taniec Odznaka diabelski taniec.png Zawrzyj sojusz z Groksami.

Więcej w Fandom