Fandom

Wiki Spore

Orion

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij

Darkspore.png

Orion –  zajmował się utrzymaniem mechaniczno-grawitacyjnej stabilności Splotu. Mało brakowało, a zginąłby,
Orion Alpha.png
kiedy awaria aparatury spowodowała kolizję dwóch wysp. Orion starał się zrobić wszystko, aby ocalić Splot. Pozostał na posterunku nawet w sytuacji, kiedy wszyscy wokół niego już uciekli. Wtedy został porażony falą grawitacyjną uruchomioną w centrum Splotu przez samego Krotoplastę Zelema.

Przepełniony ogromną energią grawitacyjną Orion instynktownie wyciągnął swoje cztery ramiona, tworząc między wyspami bufor antygrawitacyjny i ratując tym samym miliony żywotów, niemal przypłacając to życiem.

Orion nie miał wiele czasu na zregenerowanie sił po tym wysiłku, gdyż inwazja Darkspore zmusiła go do szybkiego zejścia do podziemia.Jako wygnaniec Orion uderzał w napastników wymierzonymi w nich wybuchami swej mocy. Jego najbardziej spektakularnym zwycięstwem było użycie swych zdolności manipulowania wymiarami do wygnania wrogów do innego wymiaru. Tych, którzy pozostali, wybił hiperkinetycznymi pociskami.

UmiejętnościEdytuj

  • Gwiezdna Broń Wystrzeliwuje potężny pocisk, który zadaje duże obrażenia ale dodatkowo przyspiesza trafionego wroga
  • Syfon Czasowy Orion zadaje obrażenia wszystkim wrogom w okolicy i spowalnia ich. Dodatkowo kradnie wszystkie efekty przyspieszenia działające na wrogów, obdarowując nimi bohatera.
  • Czasozmiana Wystrzeliwuje pocisk zadający obrażenia i skracający znajdującym się w pobliżu sojusznikom czasy regeneracji umiejętności.
  • Czasostabilizator W dużym stopniu zwiększa szybkość ataku i poruszania się, ale wszystkie pozytywne efekty przestaną działać, jeśli Orion otrzyma obrażenia.

CiekawostkiEdytuj

  • Orion to myśliwy z Greckiej mitologii.
  • Orion wydaje odgłosy podobne do wydawanych przez Burzyciela.

Więcej w Fandom

Losowa wiki