Pacyfista

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Faza komórki.png

Pacyfista – Aby zdobyć to osiągnięcie trzeba rozegrać fazę komórki nie zabijając żadnej innej komórki, bez względu na cel.

SposobyEdytuj

  • W tym celu najlepiej być roślinożercą i dodawać jedynie elementy zwiększające szybkości, a nie umiejętność obrony.
  • Nie używaj Trucizny lub Elektrycznej gdyż są to bronie które mogą łatwo zabić komórki znajdujące się w pobliżu.
  • To osiągnięcie jest łatwe również na normalnym poziomie trudności, wystarczy nie używać Kolców.
  • Ważnym jest aby nie dotykać jaj komórki Junior.

CiekawostkiEdytuj

  • Obrazek osiągnięcia jest ciekawym nawiązaniem do Fazy kosmosu, jest on taki sam jak obrazek widniejący na medalu Dyplomata.

Osiągnięcia
Kosmiczne przygody

Pierwsza publikacjaGawędziażPoszukiwacz przygódMiłosnik przygódMój pierwszy kapitanAkademia kapitanówZabójca smokówNajemnikLew salonowyMój ssskarbKonsumentPrzedstawiemnie kostiumoweSzał twórczyManiak terraformowania • Kwatermistrz • Krwawa koszula • Bohater dnia • Człowiek demolka • Złomowanie • Kolekcjoner przygódAjschylos • Molier • Szekspir • Naukowiec (osiągnięcie) • Dzikie ludy • Pełna kulturka • Imperator • Bez życia • Szczęście i spokój • Razem raźniejEpicka porażkaZażarty wojownikWybitny naukowiec • Przedsiębiorczy kupiec • Radosny bard • Wierny gorliwiec • Mądry szaman • Sprawiedliwy dyplomata • Wszechstronny ekolog • Architekt (KP) • Mechanik • Szaleńcza sprawność • Terkająca skrzynka pocztowa • Fan Maxis • Krytyk • Top seller

Więcej w Fandom