Fandom

Wiki Spore

Patch

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Konczyny.jpg

Kończyny egzoszkieletowe z patcha 1.03 lub wyższego

Patch (pol.: Łatka) - to bezpłatny dodatek do gry Spore lub Darkspore. Sam patch zawiera poprawki błędów i czasem elementy dodatkowe do gry.

Pobranie patcha wcale nie jest trudne - wystarczy wejść w SPORE, a informacja o tym, że nowy dodatek jest już dostępny pojawi się sama, wystarczy nacisnąć na "Aktualizuj" i poczekać, aż się pobierze.

Najnowszym "patchem" jest patch 1.06.

Wydania patchów do SporeEdytuj

  • Patch 1.01

Dodawane elementy: Poprawione skróty klawiszowe.

  • Patch 1.02

Dodawane elementy: Dodana możliwość lepszej modyfikacji istot.

  • Patch 1.03

Dodawane elementy: 24 nowe elementy dla stworów (kończyny egzoszkieletowe)

  • Patch 1.04

Dodawanie elementy: Aktualizacja spore do wersji Kosmicznych przygód (modyfikacja tła galaktyki). Rozszerzenie zasięgu napędu międzygwiezdnego w pobliżu jądra galaktyki.

  • Patch 1.05

Dodawane elementy: Patch 1.01 do kosmicznych przygód. Możliwość aby stwory w przygodach mogły chodzić po pojazdach, oraz możliwość tworzenia asymetycznych stworów.

Dodawane elementy: Jest to najnowszy patch który daje nam 14 nowych części robotów. Można go zdobyć za pomocą kodu spod nakrętki napoju Dr Pepper lub płyty dołączonej do niego. Ten patch nie jest dziełem Maxis, i za jego "skutki uboczne" Maxis nie odpowiada. Na przykład nie da się go usunąć za pomocą deinstalatora, gdyż takowego nie ma. Jednakże, można go usunąć, usuwając odpowiedni plik w folderze Spore/Data, a dla dodatku "Kosmiczne Przygody" Spore_EP1/Data.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki