FANDOM

Faza kosmosu.png

Planety Bajkoweplanety-artefakty o nietypowym ukształtowaniu powierzchni, losowo generowane w trakcie eksploracji kosmosu. Zwykle występują na nich skały przypominające prawdziwe przedmioty. Planety bajkowe prawie zawsze mają typ trzeci albo drugi i są zamieszkałe przez stwory. Czasami mieszkają na nich także istoty rozumne. Za odnajdywanie planet bajkowych gracz otrzymuje odznakę Odkrywca cudów.

Mimo że planety bajkowe są artefaktami, radar ich nie wykrywa. Gracz dostaje komunikat o odkryciu planety bajkowej dopiero po wejściu w jej atmosferę.

Typy planet bajkowychEdytuj

Ikona Nazwa Opis
Krabie udka – ikona.png Krabie udka Wygląda jak krab, smakuje jak krab — to musi być krab.
Kratery – ikona.png Kratery Dziury są małe, a kratery wielkie.
Pikle w marynacie – ikona.png Pikle w marynacie Pikle bez marynaty to po prostu ogórki.
Tryby i śrubki – ikona.png Tryby i śrubki Czy to tutaj powstał mechanizm z Antikythery?
Słodkie pianki – ikona.png Słodkie pianki Jaki umysł mógł stworzyć taką planetę? Założę się, że robią dobre babeczki.
Pieczywo – ikona.png Pieczywo Czy to tu Egipcjanie nauczyli się wypiekać ciasteczka?
Ananas – ikona.png Ananas Zawsze dobrze jest obrać ananasa, zanim zacznie się go gryźć.
Macki – ikona.png Macki Ta planeta naprawdę pasuje do ciebie.
Grzechotnik – ikona.png Grzechotnik Mówią, że grzechotnik smakuje jak kurczak, ale kurczak nie smakuje wcale jak grzechotnik.
Stos kamieni – ikona.png Stos kamieni Skały stoją, skały upadają, skały trwają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki