FANDOM

Przygodowoprzygoda autorstwa Maxis z miastem o tej samej nazwie. Dostępna jest wyłącznie w opcji Szybka gra. Jest to jedyne przygoda tego typu umożliwiająca wybór własnego kapitana. Przygodowo to przygoda instruktażowa, w której dowiadujemy się wiele na temat kapitana i edytorów.

Historia Edytuj

Teleportujemy się na zieloną, ciepłą planetę, miejscu położenia miasta zwanego Przygodowem. Jest to szczęśliwe miejsce, pełne zadowolonych z naszego przybycia mieszkańców.

Naszym celem jest rozmowa z burmistrzem przygodowa, który przyjmuje nas słowami wstępnymi, a następnie zachęca do zwiedzenia miasta i poznania mieszkańców.

Odwiedzamy właściciela muzeum staroci, jak mówi „jedynego takiego w galaktyce”. Tam na honorowym miejscu znajdujemy tajemniczy posąg mający być posągiem Stefka. Poznajemy również panią Spofit zajmującą się hodowlą spofitów oraz ich strzyżeniem i pozyskiwaniem wełny. Kolejny z mieszkańców zaprasza nas do miejscowego teatru na obejrzenie aktualnie wystawianej sztuki. Wita nas także osobnik o pseudonimie Osiłek i zachęca do odwiedzin festynu oraz rozładowanie złości poprzez rzucanie tortami w specjalnie do tego przygotowanego klauna. Na koniec napotykamy kapitana Wspaniałego – wielki wzorzec dla wszystkich chętnych ruszać w jego ślady. Przygodę kończy kolejna, pożegnalna już rozmowa z burmistrzem.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy odwiedzamy Panią Spofit i wejdziemy do golarki dla spofitów lub domku z prawej strony, zostaniemy przeteleportowani na wyspę obok Przygodowa i od razu zostaniesz zabici przez miny pod postacią ciastek. Jedynym sposobem, żeby się o tym dowiedzieć, jest edytowanie przygody (należy ustawić sobie nieskończoną liczbę punktów życia). Mechanizm ten powoduje, iż Spofity, które wychodzą z domku do golarki i z golarki do drugiego domu, są automatycznie teleportowane na wyspę i tam zabijane. Po zabiciu każdego Spofita na jego miejscu początkowym pojawia się nowy, który również idzie do golarki lub drugiego domu, zostaje zabity i tak w kółko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki