Fandom

Wiki Spore

Regeneracja

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Regeneracja – zdolność uzupełniania zdrowia.

Faza komórkiEdytuj

W tej fazie regenerujemy się jedząc. Oczywiście jeżeli jesteśmy roślinożercami jemy rośliny, a jeżeli mięsożercami mięsem.

Faza stworaEdytuj

Teraz mamy dwa sposoby na regenerację. Pierwszy to odżywianie się, a drugi to przebywanie w swoim lub sojuszniczym gnieździe (może, że jesteśmy przez kogoś atakowani. Pierwszy raz nad naszym stworem pojawiają się "plusy" oznaczające regenerację. Stwory, które nie należą do naszego stada nie mogą się regenerować.

Faza plemieniaEdytuj

Podobnie jak w fazie stwora, ale tu zamiast w gnieździe leczymy się w plemieniu. Mamy też możliwość wybrania lekarzy, którzy będą mogli szybko regenerować nasze stwory. Nasze zwierzęta hodowlane nie mogą się regenerować, ale sposobem na uzupełnienie tej straty jest oswojenie drugiego przedstawiciela danego gatunku po pokonaniu pierwszego. Mogą też się regenerować budynki. Wystarczy, że każemy naszym "wieśniakom" je naprawić.

Faza cywilizacjiEdytuj

Tu regenerować mogą się pojazdy i budynki. Mogą to robić tylko w okolicy swojego miasta jeżeli nie są atakowane. Podczas regeneracji budynków możemy zauważyć, że nasi obywatele naprawiają je przy pomocy prostych narzędzi.

Faza kosmosuEdytuj

Wszystko odbywa się podobnie jak w poprzedniej fazie, ale tutaj aby naprawić statek musimy o to poprosić imperium, z którym nie jesteśmy w wojnie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki