Rozdwojona jaźń (osiągnięcie)

964strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Split Personality.png

Rozdwojona jaźńosiągnięcie dostępne w fazie kosmosu. Aby zdobyć to osiągnięcie musisz wykonać misję "zmiany jaźni".

SposobyEdytuj

  • Misja zmiany jaźni jest bardzo trudną misją pozwalającą zmienić archetyp w fazie kosmosu. Jak to zrobić? Musisz:
  1. Znaleźć imperium z oceną 4 lub 5 (ocenę imperium można znaleść w pięcioramiennej gwiazdce)
  2. Zawrzeć z nimi sojusz
  3. Wejść w Dyplomacja>Opowiedz mi o swojej rasie
  4. Wejść w Misje>Chcemy być tacy jak wy, jesteśmy gotowi przyjąć wasze nauki.
  5. Darować zapłatę (w zależności od archetypu od 5 000 000 do 15 000 000 sporylionów).
  6. Imperium zleci nam zadanie, a po jego wykonaniu otrzymamy archetyp sojuszniczego imperium.

Osiągnięcia
Kosmiczne przygody

Pierwsza publikacjaGawędziażPoszukiwacz przygódMiłosnik przygódMój pierwszy kapitanAkademia kapitanówZabójca smokówNajemnikLew salonowyMój ssskarbKonsumentPrzedstawiemnie kostiumoweSzał twórczyManiak terraformowania • Kwatermistrz • Krwawa koszula • Bohater dnia • Człowiek demolka • Złomowanie • Kolekcjoner przygódAjschylos • Molier • Szekspir • Naukowiec (osiągnięcie) • Dzikie ludy • Pełna kulturka • Imperator • Bez życia • Szczęście i spokój • Razem raźniejEpicka porażkaZażarty wojownikWybitny naukowiec • Przedsiębiorczy kupiec • Radosny bard • Wierny gorliwiec • Mądry szaman • Sprawiedliwy dyplomata • Wszechstronny ekolog • Architekt (KP) • Mechanik • Szaleńcza sprawność • Terkająca skrzynka pocztowa • Fan Maxis • Krytyk • Top seller

Więcej z Fandomu