Fandom

Wiki Spore

Ryby

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Faza stwora.png Faza plemienia.png Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png Kosmiczne przygody.png

Ryby
Ryba.png
Faza plemienia
Kto się tym żywi mięsożercy, wszystkożercy
Barwa Szara
Ryby – rodzaj pożywienia wszystkożerców i mięsożerców w fazie plemienia. Znajdziemy je na łowisku ryb. Na łowisku widać, jak ryby wyskakują ponad powierzchnię wody. Po długich łowach ryb może zabraknąć na kilka minut, pierwszą tego oznaką jest brak skaczących przez powierzchnię ryb. Efektywność ich łowienia zwiększą rybacy, czyli członkowie plemienia posiadający ościenie rybackie. Lepiej łowić będzie również wódz, za pomocą swojego kostura. Inni członkowie plemienia muszą łowić chwytakami lub otworem gębowym. Jeżeli w fazie komórki byliśmy wszystkożercami dostaniemy umiejętność latające ryby. Polega ona na tym, że morski potwór wyskakuje spod powierzchni wody i wyrzuca ryby. Problemem jest odnalezienie ich. Po kilku minutach znikają, więc musimy się śpieszyć. Aby je zobaczyć musimy zrobić zbliżenie kamery. Często zdarza się, że ryb nie znajdujemy. Złapane ryby mogą być też na ołtarzu, o ile nasi wieśniacy ich nie zjedzą. Ryby znajdują się także w pułapce. W fazie stwora jedyną rybą jaką spotkamy będzie morski potwór, który nas zaatakuje, gdy zbytnio oddalimy się od brzegu. W pozostałych fazach ryby występują tylko na "ołtarzach" plemion. Ryby występują także w dodatku Spore: Kosmiczne Przygody.
Ryby.png

Żywność

JajoMięsoWodorostyOwocPadlinaRyby

Więcej w Fandom

Losowa wiki