Fandom

Wiki Spore

Samotnik

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Faza stwora.png

Samotnikstwór wybrany ze Sporepedii, minimalnie powiększony i wzmocniony.
Pokonanie go jest trudne, aczkolwiek daje dużo i punktów DNA (100), jest również sporym źródłem mięsa. Można się też z nim zaprzyjaźnić, dzięki czemu będziemy mieli silnego towarzysza. Zawsze mają po 250 punktów zdrowia i zadają 2 razy więcej obrażeń niż zwykłe stwory.
W przeciwieństwie do stworów epickich nie zawsze są do nas wrodzy, na wysokim poziomie trudności są najczęściej wrogo nastawieni (pomarańczowa buźka), ale możemy się z nimi zaprzyjaźnić, na niskim poziomie trudności zazwyczaj są neutralni. Gdy zaprzyjaźnimy się z samotnikiem i spotkamy identycznego stwora epickiego jest jakaś szansa że stwór epicki zostanie naszym sojusznikiem.

Najczęściej samotniki są stworami wszystkożernymi z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami walecznymi, towarzyskimi i ruchowymi.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli samotnik w Twoim stadzie umrze, jest szansa, że po odrodzeniu będzie się kręcił koło Twojego gniazda.
  • Zaprzyjaźnienie się z samotnikiem w fazie stwora i utrzymanie go przy życiu do końca tej fazy, uczyni go udomowionym zwierzęciem gracza. Samotnik zachowa swoje 250 punktów zdrowia.
  • Gdy spotkasz samotnika przy zbiorniku wodnym możesz zobaczyć go w trakcie picia wody.
  • Samotnikami zostają jedynie stwory z minimum 14 punktami walki oraz 14 punktami towarzyskimi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki