Fandom

Wiki Spore

Spore: Kosmiczne Przygody

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja7 Udostępnij

Kosmiczne przygody.png

Kosmiczne przygody.png
Okladka-600.jpg

Okładka dodatku.

Spore: Kosmiczne Przygody – drugie oficjalne rozszerzenie słynnej gry, przygotowanej przez twórców The Sims. Tym razem wspólnie z wirtualnymi stworami możemy przeżyć szereg ciekawych przygód w różnych zakątkach kosmosu. Spore: Kosmiczne Przygody to drugi oficjalny dodatek do gry stworzonej przez dobrze znaną firmę Maxis. Wydawcą tego rozszerzenia jest Electronic Arts. Spore to koncepcja wymyślona przez ambitnego producenta gier, Willa Wrighta, który słynie z dość przełomowych rozwiązań i pomysłów. To dzieło utalentowanego twórcy, oferuje rozbudowany model rozgrywki, składający się z 5 poziomów przedstawiających poszczególne etapy swobodnie zinterpretowanego procesu ewolucji. Naszą przygodę rozpoczynamy więc jako pojedyncza komórka, walcząca o przetrwanie w bezkresnych czeluściach oceanu, z którego droga prowadzi tylko w jedną stronę – na ląd. Na suchej ziemi przychodzi pora na rozwój naszego oryginalnego gatunku, założenie plemienia oraz ostatecznie przekształcenie go w potężną cywilizację zdolną zdominować całą planetę i wyruszyć na podbój galaktyki. Spore: Kosmiczne Przygody , jak sama nazwa wskazuje, skupia się na tym ostatnim oferowanym przez grę etapie. Dodatek rozbudowuje więc nasze możliwości w kosmosie, wprowadzając szereg nowych wyzwań. Podstawową nowością jest opcja bezpośredniej eksploracji zupełnie obcych planet. Prócz tego, każdy ze światów, oferuje wymagające misje do wypełnienia. Gdyby jednak ilość dostępnych zadań wydała się komuś niewystarczająca, twórcy zdecydowali się umieścić w grze edytor przygód. Pozwala on na konstruowanie własnych wyzwań oraz udostępnianie ich w sieci dla wszystkich, co oczywiście znacznie wydłuża zabawę. Prócz tych elementów wprowadzono szereg pomniejszych modyfikacji.

GA.jpg

NowościEdytuj

Wymagania sprzętoweEdytuj

  • Pentium 4 2 GHz
  • 768 MB RAM
  • karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza)
  • 2 GB HDD
  • Windows XP SP2/Vista

GaleriaEdytuj

WideoEdytuj

SPORE™ Kosmiczne przygody - zwiastun01:10

SPORE™ Kosmiczne przygody - zwiastun

Oficjalny zwiastun

SPORE™ Kosmiczne przygody - misje kapitana w KP01:51

SPORE™ Kosmiczne przygody - misje kapitana w KP

Misje

SPORE™ Kosmiczne przygody - zwiastun premierowy02:25

SPORE™ Kosmiczne przygody - zwiastun premierowy

Oficjalny zwiastun

SPORE™ Kosmiczne przygody - spore przygody kapitana01:46

SPORE™ Kosmiczne przygody - spore przygody kapitana

Oficjalny zwiastun

Więcej w Fandom

Losowa wiki