Fandom

Wiki Spore

Sporpedia

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Share

Sporpedia.jpg

Sporpedia w brazylijskiej wersji gry

Sporpedia – strona w Spore za pomocą której możesz łączyć się ze społecznością spore, komentować dzieła, tworzyć spormedia, czy pobierać dzieła graczy.

Podział SporpediiEdytuj

DziełaEdytuj

  • Wszystko - Tu możesz przeglądać wszystkie dzieła. Maxis, znajomych, twoje oraz pobrane w dowolnym czasie.
  • Maxis - Tutaj masz do podziwiania dzieła firmy Maxis. Możesz je edytować, potem publikować, są wszystkie oprócz morskiego stwora i groksów.
  • Ostatnio pobierane - Tutaj znajdują się ostatnio pobrane dzieła. Najstarsze powyżej tygodnia (możesz to zmienić w opcjach) zostaną przeniesione się do sekcji " Wszystko ".
  • Szukaj w sieci - W tej przegrodzie masz dostęp do internetu. Możesz łatwo pobrać i dołączyć do spormedii wybrane dzieła bez wychodzenia z gry.

Moje dziełaEdytuj

  • Moje dzieła – Oglądaj, edytuj, publikuj lub usuwaj zapisane przez siebie dzieła
  • Moje spore – Tutaj znajdziesz informacje o sobie, liczbie subskrybentów, dzieł i sporemediów. Tutaj możesz oglądać komentarze wysłane do twoich kreacji i pobierać polecane aktualnie dzieła i spormedia w prosty sposób.
  • Osiągnięcia - Oglądaj swoje zdobyte i jeszcze nie zdobyte osiągnięcia.
  • Sklep Spore - Tutaj możesz zapoznać się z ofertami najnowszych produktów spore i bez problemu kupić je w polskiej walucie.

ZnajomiEdytuj

  • Odszukaj znajomych – Tutaj możesz wpisać e-mail znajomego, lub nick w spore i łatwo odnaleźć go w specjalnej przeglądarce.

SpormediaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki