Stalowe plemie

964strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Faza plemienia.png

Stalowe plemie – osiągnięcie w fazie plemienia. Aby je zdobyć, trzeba przejść tą fazę na wysokim poziomie trudności.

SposobyEdytuj

  • Na wysokim poziomie trudności w tej fazie jesteśmy narażeni na częste ataki ze strony wrogich plemion, nierzadko dwóch jednocześnie i to z dużą częstotliwością. By uchronić się skutecznie i nie doprowadzić do utraty chaty wodza najlepiej podarować każdej z wiosek podarunek, by nie ryzykować, że wioska zostanie zaatakowana pod naszą nieobecność i dopiero potem stopniowo na każdej kolejnej podejować działania pokojowe lub wojenne. Należy to robić dość szybko, gdyż czasem wrogie plemiona po dostaniu podarunku po pewnym czasie zmieniają nastawienie z powrotem na wrogość.

Osiągnięcia
Kosmiczne przygody

Pierwsza publikacjaGawędziażPoszukiwacz przygódMiłosnik przygódMój pierwszy kapitanAkademia kapitanówZabójca smokówNajemnikLew salonowyMój ssskarbKonsumentPrzedstawiemnie kostiumoweSzał twórczyManiak terraformowania • Kwatermistrz • Krwawa koszula • Bohater dnia • Człowiek demolka • Złomowanie • Kolekcjoner przygódAjschylos • Molier • Szekspir • Naukowiec (osiągnięcie) • Dzikie ludy • Pełna kulturka • Imperator • Bez życia • Szczęście i spokój • Razem raźniejEpicka porażkaZażarty wojownikWybitny naukowiec • Przedsiębiorczy kupiec • Radosny bard • Wierny gorliwiec • Mądry szaman • Sprawiedliwy dyplomata • Wszechstronny ekolog • Architekt (KP) • Mechanik • Szaleńcza sprawność • Terkająca skrzynka pocztowa • Fan Maxis • Krytyk • Top seller

Więcej z Fandomu