Fandom

Wiki Spore

Statek kosmiczny

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Faza stwora.png Faza plemienia.png Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png Kosmiczne przygody.png

500110461748lrged3.png

Statek kosmiczny

To właśnie na kierowaniu naszego statku kosmicznego polega gra w Fazie kosmicznej. Na początku posiadamy niewielki statek o małej ilości funkcji, jednak z czasem staje się on bardzo potężną jednostką. Posiada wiele narzędzi wymienionych tutaj.

Początkowo statek posiada niewielką ilość zdrowia i energii, ale można je dokupić. Tak samo jest np. z ładownią i z zasięgiem lotu statku.

Formacje statkówEdytuj

Wszystkie statki kosmiczne łączą się w floty. Floty dzielą się na eskadry. Eskadry składają się z dużego statku-matki i kilkunastu małych statków.

Statek matka jest dużym, powolnym statkiem dysponującym rakietami protonowymi i czymś pomiędzy bombą a miotaczem pulsacyjnym. Tylko on może rozpocząć atak na miasto. Piracki SM ma 250 HP.

"Myśliwce" są małymi, szybkimi i zwrotnymi statkami. Dysponują szybkimi laserami. Pomagają SM w niszczeniu miast, ale tylko wtedy, kiedy on sam je atakuje. Po zniszczeniu SM rozlatują się we wszystkich kierunkach. Piracki myśliwiec ma 50 HP.

Zobacz teżEdytuj

Statek kosmiczny w fazie stwora i plemienia Edytuj

Czasami statki kosmiczne mogą być spotykane także w fazie stwora. Przylatują, zabierają kilka stworów na pokład i odlatują. Czasami można je również zobaczyć rozbite na ziemi.

  • Statek w Fazie Stwora

Więcej w Fandom

Losowa wiki