FANDOM

Faza stwora.png Faza plemienia.png Faza cywilizacji.png Faza kosmosu.png Kosmiczne przygody.png

500110461748lrged3.png

Statek kosmiczny

To właśnie na kierowaniu naszego statku kosmicznego polega gra w Fazie kosmicznej. Na początku posiadamy niewielki statek o małej ilości funkcji, jednak z czasem staje się on bardzo potężną jednostką. Posiada wiele narzędzi wymienionych tutaj.

Początkowo statek posiada niewielką ilość zdrowia i energii, ale można je dokupić. Tak samo jest np. z ładownią i z zasięgiem lotu statku.

Formacje statkówEdytuj

Wszystkie statki kosmiczne łączą się w floty. Floty dzielą się na eskadry. Eskadry składają się z dużego statku-matki i kilkunastu małych statków.

Statek matka jest dużym, powolnym statkiem dysponującym rakietami protonowymi i czymś pomiędzy bombą a miotaczem pulsacyjnym. Tylko on może rozpocząć atak na miasto. Piracki SM ma 250 HP.

"Myśliwce" są małymi, szybkimi i zwrotnymi statkami. Dysponują szybkimi laserami. Pomagają SM w niszczeniu miast, ale tylko wtedy, kiedy on sam je atakuje. Po zniszczeniu SM rozlatują się we wszystkich kierunkach. Piracki myśliwiec ma 50 HP.

Zobacz teżEdytuj

Statek kosmiczny w fazie stwora i plemienia Edytuj

Czasami statki kosmiczne mogą być spotykane także w fazie stwora. Przylatują, zabierają kilka stworów na pokład i odlatują. Czasami można je również zobaczyć rozbite na ziemi.

  • Statek w Fazie Stwora

Więcej z Fandomu

Losowa wiki