Superwieżyczka

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Faza kosmosu.png

"Umiesć na planecie by zapewnić najwyższy poziom ochrony"
Spore 2011-11-18 15-36-14.png

Narzędzie

Superwieżyczka jest umieszczanym na planecie narzędziem kolonizacyjnym. Patroluje ona planetę i atakuje wrogie UFO.

Superwieżyczka ma nieskończone (dawniej 50tys. jednostek) zdrowie, żaden przeciwnik nie może jej zniszczyć. Zaleca się jej stawienie na planetach rozwiniętych gospodarczo i/lub szczególnie narażonych na ataki.

Jeśli mamy bardzo dużo pieniędzy możemy ją postawić na każdej planecie. Wtedy nie musimy się przejmować wiadomościami o atakach. Należy pamiętać, że superwieżyczki choć potężne nie są idealne. W przypadku wielkiej floty atakującej przeciwnik może uszkodzić parę budynków, zanim sam zostanie zniszczony.

Jednak większość ataków to 4/5 dużych statków po 2000 HP + statki eskortujące (Poza Groksami) Kolonie T3 powinny dać radę same odeprzeć taki atak ponosząc niewielkie obrażenia - tu wieżyczka może być pomocna. Natomiast w słabo bronionych koloniach niższego typu superwieżyczka może naprawdę decydować o jej przetrwaniu.

WłaściwościEdytuj

  • HP: 50 000 (Po wprowadzeniu patchu 1.05 niezniszczalna)
  • Obrażenia/strzał: 125
  • Strzały na sekundę: 2 (Rozwala statek Groksów w 8s)
  • Obrażenia na minutę: 15000 (rozwala flotę Groksów w 30s)
  • Inne:
  1. Można umieścić tylko jedną na planetę
  2. Ta planeta musi być nasza
  3. Szybsza od większości statków (prawie tak szybka jak my, ciężka do dogonienia)
  4. Gdy użyjemy naprawy obszarowej w jej pobliżu usłyszymy dziwny dźwięk "ahhyea"
  5. Ma stale włączoną tarczę
  6. Po zniszczeniu kolonii nadal patroluje planetę.

WymaganiaEdytuj

To narzędzie jest sprzedawane "na naboje"

Wymaga Wodza 3 lub Kolonisty 4.

CenyEdytuj

Tą broń sprzedaje:

Narzędzia w fazie kosmosu

Więcej w Fandom