Fandom

Wiki Spore

Sześcienne planety

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Faza kosmosu.png

PlanetaKwadratLawa.png

Sześcienna Planeta pokryta lawą.

PowierzchniaSześcianu.jpg

Powierzchnia Sześciennej Planety.

Innysześcian.png

Inna Sześcienna Planeta.

Przemierzając Galaktykę natrafisz na Sześcienne Planety (ang. Cube Planets). Te bardzo dziwne planety o kształcie sześcianu zostały dodane w łatce 1.02. Ten typ planet został zaprojektowany wyłącznie dla humoru i może być skolonizowany. Mogą one być każdym typem planet, a przyroda zazwyczaj nie przekracza brzegów planety. Planety nie występują w systemach, które zostały odwiedzone, lub skolonizowane przed Patchem. Choć, zwykle uważa się, że nie można znaleźć planety na grze stworzonej przed łatką, wiele osób twierdzi, że ją znalazło.

CiekawostkiEdytuj

  • Sześcienne Planety mogą zostać stworzone używając narzędzi kształtowania planet. Jednakże jest to trudne i czasochłonne.
  • Dzięki mapie można łatwo rozpoznać takie planety, gdyż wyglądają na niej jak okrągłe oceany, pooddzielane liniami lądu, lub jak podwyższone okrągłe kontynenty z trójkątnymi oceanami.
  • Sześcienne planety są najczęściej Lodowymi Planetami, lub Wodnymi Planetami. Znalezienie takiej planety innego typu jest trudne, ale się zdarza.
  • Może to być odniesieniem, do starej teorii, że Ziemia jest płaska, i że można z niej "spaść"
  • Gdyby założyć, że to są kuliste planety, to składały by się z 6 mórz, 12 łańcuchów górskich i 8 szczytów.
  • Sześcienne Planety mogą czasami być księżycem naszej planety macierzystej.

Przykłady Sześciennych PlanetEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki