Fandom

Wiki Spore

Tablice Mamony

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Share

Tablice Mamony – jedne z 8 kompletów zwojów, które przedstawiają filozofię danego imperium. Jest szczególnym artefaktem dla Kupców. Można go sprzedać 45 000 §, ale u kupców jest wart 90 000§.

Tablice MamonyEdytuj

Tablica Mamony nr 1:

Wielcy mędrcy być może odpowiedzieli na wszystkie ważne pytania, takie jak znaczenie wszechświata i sens życia.

Tablica Mamony nr 2:

My, którzy nie jesteśmy ani wielcy, ani mądrzy, musimy zadowolić się niepełnymi odpowiedziami. Interesuje nas tylko to, co nas uszczęśliwia.

Tablica Mamony nr 3:

Wydaje się jasne, że Wszechświat ma dość zasobów, aby wszyscy byli szczęśliwi. Każda rozumna istota powinna mieć dość swobody, aby korzystać z tego szczęścia.

Tablica Mamony nr 4:

Rozważ prosty akt wymiany handlowej. Jeśli wierzysz, że zdobycie obiektu zwiększy twoje szczęście, a moje szczęście zwiększy sprzedanie ci tego za określoną sumę, wówczas tranaakcja zapewni szczęście i tobie, i mnie. W ten sposób zwiększy się łączna ilość szczęscia we Wszechświecie.

Tablica Mamony nr 5:

Pozwalamy innym gatunkom martwić się o znaczenie istnienia i o to, jak osiągnąć doskonałość.

Tablica Mamony nr 6:

Troskamy się tylko o to, jak uszczęśliwić wszystkich.

Tablica Mamony nr 7:

Groksowie są źródłem największej grozy. Są odpowiedzialni za eksterminację wielu ras.

Tablica Mamony nr 8:

Groksowie to rasa maszyn. Nie są zdolni do odczuwania szczęścia, ani zrozumienia motywacji, jaką zapewnia zysk.

Tablica Mamony nr 9:

Groksowie blokują wszystkim dostęp do centrum galaktyki, więc nie możemy tam handlować.

Tablica Mamony nr 10:

Posiadanie tego zwoju zapewnia ci znaczącą zniżkę w naszym butiku!

Więcej w Fandom

Losowa wiki