Fandom

Wiki Spore

Talerz

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Faza plemienia.png

Talerz.png

Talerz trzymany przez wieśniaka

Talerz – element występujący w fazie plemienia. Nie możemy go kupować, mamy go od razu.

WyglądEdytuj

Talerz ma wygląd brązowawy. Prawdopodobnie zbudowany jest z wikliny, o czym świadczą paski w brązowawych odcieniach. Posiada niewielkie "ścianki", które prawdopodobnie zapobiegają wypadaniu żywności.

PrzeznaczenieEdytuj

Wodorosty na talerzu.png

Wodorosty na talerzu

Talerz służy do zbierania i przenoszenia każdego typu żywności. Posługują się nim tylko wieśniacy. Talerz pojawia się, gdy wieśniak zaczyna zbierać żywność. Znika zaś po oddaniu zebranego pożywienia do spiżarni.

Porzucenie talerzaEdytuj

Talerz może zostać porzucony, jeżeli wieśniakowi w trakcie zbierania nakażemy atakować kogoś. Jeżeli nakażemy mu wziąć jakieś narzędzie najpierw odniesie on uzbieraną żywność. Talerz nie występuje w innych fazach (mimo, że istnieje w nich spiżarnia).

Zebranie porzuconego talerzaEdytuj

Porzucony talerz możemy zebrać, wystarczy nakazać wieśniakowi wzięcie go.

CiekawostkiEdytuj

  • Talerz pojawia się z "niczego". Kiedy nasz wieśniak zaczyna zbierać pożywienie talerz po prostu pojawia się, nie jest on niesiony z wioski plemiennej.
  • Zdarza się, że spód porzuconych, pustych talerzy znajduje się pod ziemią.
  • Czasami, podczas zbierania porzuconego talerza, wieśniak przełoży żywność do innego talerza, zaś porzucony zniknie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki