Fandom

Wiki Spore

Upiór

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Darkspore.png

Upior.png

Upiór na Darkspore.com

Zanim Legion Nocnych zniewolił jego klan, Upiór był nekro strażnikiem. Utrzymywał równowagę pomiędzy nekrotyczną i biotyczną energią Nokturny.

Przez wieki Upiór starał się utrzymać w całości barierę oddzielającą od siebie świat żywych i świat umarłych. Barierę niebezpiecznie nadwyrężoną przez eksperymenty Krotoplasty Ingto.

Ale kiedy Legion Nocnych pozbawił go wszystkich towarzyszy i zniszczył zjawy czające się pod drugiej stronie bariery, Upiór ukrył się w głębi kopalń Nokturny, gdzie udało mu się przeżyć pomimo ścigających go nekrotycznych oddziałów. Zmutowany przez mroczną energię Upiór stał się niezwykle silny i niemal niezwyciężony.

Kiedy opuścił jaskinie, by stawić czoła swym prześladowcom, zaatakował ich całym arsenałem nekrotycznych mocy. Potrafił stać się bezcielesny, przez co nie sięgała go żadna broń dystansowa. Potrafił napełniać dusze wrogów grozą, która paraliżowała ich w miejscu. Kiedy zaś hordy Darkspore zniszczyły Legion, Upiór uderzył na nie ze zdwojoną siłą.

ZdolnościEdytuj

Icon ability Abilities necro tank basic.png

Przytłaczający Cios

Atak w zwarciu, który przytłacza przeciwnika.

Icon ability Abilities necro tank active.png

Objęcia Śmierci

Przyzywa duchy, które zadają obrażenia i przerażają pobliskich wrogów.

Icon ability Abilities necro tank support.png

Bezcielesna Forma

Bohater staje się bezcielesny, dzięki czemu unika ataków fizycznych a wszystkie pociski przelatują przez niego.

Icon ability Abilities necro dps range2 passive.png

Zbezczeszczone Oblicze

Upiór samym swoim widokiem sprawia, że przeciwnicy zadają mniejsze obrażenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki