Fandom

Wiki Spore

Urok

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Urok

Darkspore.png

Urok uzyskała swe moce nie w drodze ewolucji, ale - jak wielu z jej gatunku - przez genetyczne manipulacje złowrogiego Krotoplasty Ingto. Ingto tak zbliżył do siebie świat biotyki i nekrotyki, że wielu Nocnych rodziło się zmutowanych i okaleczonych. Wielu umierało tuż po bolesnych narodzinach.

Niewielu, takich jak Urok, stawało się potężniejszymi, niż ktokolwiek mógł przypuszczać.

Nikt nie wie, dlaczego Urok dołączyła do Nocnego Legionu - siły wojskowej,
Jinx Alpha.png

Urok alfa

która podbiła jej lud. Niektórzy okrzyknęli ją kolaborantką i zdrajczynią. Inni utrzymywali, że dała się omamić. Jakkolwiek było, Urok trzymała swe moce w tajemnicy, nawet kiedy dosłużyła się rangi dowódcy.

Wtedy opuściła Legion i poprzysięgła zniszczyć swych dawnych panów - Nocnych Wiecznych.

Stając na czele buntu, Urok obróciła się przeciwko dawnym towarzyszom. Używając mocy, które trzymała w tajemnicy przed Legionem, Urok ciskała w swych dawnych towarzyszy potężną, śmiercionośną broń ciemnej materii - nekrotyczne granaty.

Urok zabrała swych najwierniejszych towarzyszy do rodzimych jaskiń, skąd planowała poprowadzić ich do wyswobodzenia planety spod władzy ciemiężycieli. Pewnie osiągnęłaby swój cel, gdyby nie inwazja Darkspore, która zmusiła ją do zmiany planów z oswobodzenia planety, na oswobodzenie galaktyki.

ZdolnościEdytuj

Abilities skullbomb.png
Czaszkobomba

Wypuszcza w kierunku przeciwnika świecącą czaszkę, zadając przerażonym lub przeklętym przeciwnikom dodatkowe obrażenia.

Abilities necrosiphon.png

Sieć Transfuzji Urok odprawia pogański rytułał odbierając wszystkim przeciwnikom w okolicy energię życiową.

Abilities curseweak.png

Klątwa Słabości Rzuca na przeciwników wyniszczająca klątwę, która obniża ich umiejętność ataku i sprawia, że ponoszą większe obrażenia.

Abilities spirit.png

Duchowa Aura Wszyscy sojusznicy Uroka odzyskują energię za każdym razem, gdy uda im się zabić wroga.

Zobacz teżEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W angielskiej wersji Darkspore Ukrok nazywa się Jinx(Czytaj Dżinks), jednak ta nazwa oznacza pech!(Podobnie jest w przypadku Węża(Viper(Czytaj Wajper))
  • Początkowo Urok miała normalne nogi i pióra z fazy plemienia zamiast skrzydeł.
    286px-Betajinx by darkspore conceptart-d3fc48f.png

    Wczesna Urok

Więcej w Fandom

Losowa wiki