Fandom

Wiki Spore

Veks

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Darkspore.png

1vex.jpg

Vekskwantogenetyczny niszczyciel z gry Darkspore.

Opis w grzeEdytuj

W trakcie ucieczki Veksa ze Splotu Zelema jego zdolności sięgnęły zenitu dzięki samemu Krotoplaście Zelemowi.

Jako jeden z techników pracujących przy obsłudze sieci teleportacyjnej, Veks znał ją doskonale. Nie wiedział, że ciągłe przebywanie w pobliżu teleportów i wystawienie na działanie sił kwantowo-grawitacyjnych powoli go zatruwało. Ani on, ani Zelem nie wiedzieli również, że energie te mają wpływ mutagenny i uruchamiają ukryte wrodzone zdolności Veksa: zdolność teleportacji w dowolne miejsce.

Kiedy Veks po raz pierwszy niechcący wyteleportował się poza Splot, prosto w próżnię, zareagował instynktownie, teleportując się w miejsce, które wydawało mu się najbezpieczniejsze - do siedziby Zelema. Przestraszony dziwacznym obcym, znalazłszy się w nieznanym miejscu, chciał teleportować się gdzie indziej.

Skacząc kwantowo z miejsca na miejsce, starając się wyrwać z miejsca, które zdawało mu się więzieniem, Veks zniszczył sporą cześć siedziby Zelema. Stając się potężniejszy z każdym „skokiem”, Veks posiadł zdolność czaso-sabotażu - grawitacyjnego manipulowania czasem. Spowolnił samego Zelema i byłby go zniszczył, gdyby nie mądra strategia obronna Krotoplasty.

Wyteleportowując się z laboratorium, Veks zrozumiał, jaką mocą dysponuje. Kiedy wkrótce potem nastąpiła inwazja Darkspore, Veks wykorzystał swe zdolności do walki z najeźdźcą i stał się tym, czym jest obecnie - nieprzewidywalnym, niemożliwym do zatrzymania teleportacyjnym wojownikiem.

UmiejętnościEdytuj

Uderzenie Czasowe (podstawowa)
Szybki atak w zwarciu, który zadaje wrogowi obrażenia i spowalnia go.

Skos Czasowy (specjana)
Zadaje obrażenia wrogom znajdującym się w okolicy i powoduje powtórne zadanie otrzymanych ostatnio przez nich obrażeń.

Czasomgnienie (drużynowa)
Pojawia się we wskazanym miejscu, zadając obrażenia wszystkim pobliskim wrogom, a także zatrzymując ich w czasie.

Pole Przyspieszenia (pasywna)
Zwiększa szybkość ataku i poruszania się sojuszników.

Więcej w Fandom

Losowa wiki