Fandom

Wiki Spore

Wysysająca Małpiatka

964strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wysysająca Małpiatka (ang. Draning Simian) - przeciwnik w Darkspore typu Nekrotycznego
Wysysająca Małpiatka.png

Wysysająca Małpiatka (Napad)

UmiejętnościEdytuj

  • Wysysa zdrowie. Zasypia, kiedy się napełni.
  • Potrafi wysysać zdrowie, jeśli znajduje się wystarczająco blisko celu.
  • Po skradnięciu odpowiedniej ilości zdrowia przez krótki czas jest wycieńczony.

HistoriaEdytuj

Wysysające małpiatki były jednymi z niewielu łagodnych rodzimych gatunków Nokturny. Z uwagi na swoje wesołe usposobienie i fakt, że ich dieta składała się głównie z roślin i mchu, nie wzbudzały strachu w żadnych inteligentnych stworzeniach. Ale masowa mutacja biosfery Nokturny spowodowana przez Darkspore przemieniła małpiatki w istoty pasożytnicze. Teraz żywią się biochemiczną energią życiową innych organizmów. Zazwyczaj szybko zaspokajają swój apetyt, po czym zapadają w drzemkę, zostawiając swoje ofiary w straszliwej agonii.

StrategiaEdytuj

Wysysające Małpiatki muszą znaleźć się wystarczająco blisko bohatera aby wyssać zdrowie.Najlepiej więc użyć bohaterów atakujących z dystansu. Atakujemy strzelając. (Polecam użycie jakiegoś ataku ogłuszającego, przytłaczającego lub prowokującego, albo Płaszcza Cienia-Umiejętności oddziałowej Nekro-niszczyciela Skara, Cienia śmierci.) Jeżeli natomiast nie mamy strzelających bohaterów można zaatakować w zwarciu ale małpiatka będzie się leczyć naszym zdrowiem. Małpiatki mają jednak limit wyssanego zdrowia, kiedy go osiągną zasypiają co pozwala na atak w zwarciu niczego nie podejżewającego stworka.

CiekawostkiEdytuj

  • Małpiatka to prawdziwy ssak naczelny spokrewniony z Lemurami. Na szczęście jednak tylko te w Darkspore wysysają zdrowie!
  • Wysysające Małpiatki mają takie stopy jak Upiór i takie same dłonie jak Mędrzec i Wąż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki