Faza stwora.png

Aby zdobyć to osiągnięcie, musisz pozyskać w stadzie stwory z trzech różnych gatunków. Gatunki mogą być dowolne.

SposobyEdytuj

  • Aby dodać stwory do stada musisz użyć umiejętności towarzyskich i najpierw zaprzyjaźnić się z wybranym gatunkiem a następnie poraz kolejny ich użyć by dodać stwora do stada (jeżeli posiadamy wolne miejsce). Aby móc zaprzyjaźnić się z gatunkiem należy mieć wysokie poziomy umiejętnosci towarzyskich i nasladować w czynnosciach wybrane stwory. Czasem większe stado również może pomóc.

Osiągnięcia
Kosmiczne przygody

Pierwsza publikacjaGawędziażPoszukiwacz przygódMiłosnik przygódMój pierwszy kapitanAkademia kapitanówZabójca smokówNajemnikLew salonowyMój ssskarbKonsumentPrzedstawiemnie kostiumoweSzał twórczyManiak terraformowania • Kwatermistrz • Krwawa koszula • Bohater dnia • Człowiek demolka • Złomowanie • Kolekcjoner przygódAjschylos • Molier • Szekspir • Naukowiec (osiągnięcie) • Dzikie ludy • Pełna kulturka • Imperator • Bez życia • Szczęście i spokój • Razem raźniejEpicka porażkaZażarty wojownikWybitny naukowiec • Przedsiębiorczy kupiec • Radosny bard • Wierny gorliwiec • Mądry szaman • Sprawiedliwy dyplomata • Wszechstronny ekolog • Architekt (KP) • Mechanik • Szaleńcza sprawność • Terkająca skrzynka pocztowa • Fan Maxis • Krytyk • Top seller

Więcej z Fandomu