Fandom

Wiki Spore

Zostać kapitanem statku

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kosmiczne przygody.png

Wizyta w porcie kosmicznym, która pokaże Ci jak ważne w fazie kosmosu są przygody. Dowiesz się, jak rozpoczyna się nowe przygody, i z czym wiąże się awansowanie w hierarchii dowódców statków kosmicznych

Opis przygody

Zostać kapitanem statkuprzygoda, utworzona przez Maxis. Pełni ona przede wszystkim rolę samouczkową, więc nie powinna nam sprawić problemów.

ObsadaEdytuj

Nazwa Nazwa w sporpedii Drużyna Punkty zdrowia
Naczelny robot Głowobot Drużyna sprzymierzeńców Nieskończoność
Kapitan Słoneczko Kapitan słoneczko Bez drużyny Nieskończoność
Członek załogi Strażnik Bez drużyny Nieskończoność
Kosmiczny podróżnik Doktor Zeve't Bez drużyny Nieskończoność
Kupiec Złotypisko Bez drużyny Nieskończoność
Kwatermistrz Główny strażnik Bez drużyny Nieskończoność
Robotnik z magazynu Robotnik z magazynu Bez drużyny Nieskończoność

HistoriaEdytuj

Akcja rozgrywa się w porcie kosmicznym Vat Tego. Choć Naczelny robot mówi, że Władze portu kosmicznego i ten konkretny sługa witają cię wygląda na to, że to właśnie Naczelny robot zarządza portem. Z wypowiedzi wynika, że jest to miejsce startowe większości kapitanów.

OkolicaEdytuj

Port kosmiczny jest bardzo zabudowany. Dodatkowo po wolej przestrzeni jest gęsto od robotów i pracowników. Co więcej, skrzętnie wykorzystywana jest okoliczna przestrzeń morska oraz powietrzna. Całość znajduje się regularnej wyspie o kształcie koła zębatego. Na lądzie aż roi się od budynków. Są one przeważnie dość duże. Niemal w całym porcie odnajdziemy stosy skrzyń i innych elementów znanych z fazy kosmosu. Można powiedzieć, że w porcie życie płynie bardzo szybko.

Akt IEdytuj

CeleEdytuj

Zadaniem jest zrobienie kilu kroków w przód i porozmawianie z Naczelnym robotem.

Akt IIEdytuj

CeleEdytuj

Główny akt przygody. Naszym zadaniem jest porozmawianie z trzema osobnikami. Znajdują się oni w pobliżu i powinniśmy ich z łatwością odnaleźć.

Akt IIIEdytuj

CeleEdytuj

Musimy porozmawiać z kapitanem z prawdziwego zdarzenia, a konkretnie kapitanem Słoneczko. Znajdziemy go w okolicy punktu startowego, na pasie startowym przed swoim statkiem.

Akt IVEdytuj

CeleEdytuj

Musimy ponownie porozmawiać z Naczelnym robotem. Jest bardzo blisko od miejsca pobytu kapitana Słoneczki.
Po przejściu tego aktu, przygoda jest ukończona.

Jak przegrać?Edytuj

Przegranie tej przygody jest bardzo trudne, ponieważ bardzo ciężko zostać rozjechanym przez pojazd. Istnieje drugi sposób. Najlepiej nie posiadać regeneracji zdrowia i mieć mało punktów hp. Ponieważ zagrożenia nie są wyłączone, czynniki naturalne mogą pokonać naszego kapitana. Musimy wyczekać, aż zaatakuje nas zagrożenie znane z fazy kosmosu na planetach T0. Może to długo potrwać, poza tym musimy mieć szczęście, aby zagrożenie wystąpiło w miejscu, gdzie jest nasz kapitan. Kidy przegramy, dostaniemy informację: Wygląda na to, że ten cały port kosmiczny jednak nie jest taki spokojny, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Nie trać jednak ducha i spróbuj ponownie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki