Fandom

Wiki Spore

Zrujnowana planeta

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zrujnowana planeta.png

Jedno ze zniszczonych miast.

Zrujnowana planeta.gif

Zrujnowana Planeta z kosmosu.

Przemierzając Galaktykę natrafisz na Zrujnowaną Planetę (ang.: ruined planet). Jest ona unikalna i należy do grupy planet bez przyprawy, a także nie może być skolonizowana w normalny sposób.

Drony ochronne.jpg

Drony ochronne

OpisEdytuj

W czasie samouczka Fazy Kosmosu znajdujemy ruiny starożytnej cywilizacji. Wkrótce dowiadujemy się, że została on zniszczona przez Groksów. Gdy zeskanujemy miasto automatycznie nawiążemy łączność z rasą, która zapewne tę planetę zamieszkiwała (jednak nie zobaczymy jej, gdyż łączność będzie przerywać, aczkolwiek po długim wpatrywaniu można dopatrzeć się kawałka stwora - nie jest to żaden specjalny gatunek, tylko dokładnie taki sam jakim my w danej chwili gramy). Pojawi się informacja o kodzie "Grox999" i informacja, że wszyscy groksjańcy intruzi zostaną unicestwieni, po czym roboty ochronne automatycznie się uaktywnią i zaczną atakować, biorąc nasz statek za pojazd Groksów. Jest to pierwszy raz, gdy używamy broni wobec innych statków.

Sposoby kolonizacji planetyEdytuj

Aby skolonizować taką planetę należy:

  1. Postawić monolit;
  2. Poczekać, aż stwory na planecie osiągną Fazę Kosmosu;
  3. Podbić, lub wykupić planetę.

Ewentualnie, można poczekać, aż życie samo ewoluuje, lub inna cywilizacja podbije planetę, jednak pierwszy sposób, jest najszybszy i najwygodniejszy.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy planeta jest skolonizowana wciąż produkuje przyprawę, pomimo tego, że nie ma na niej gejzerów
  • Niekiedy pojawia się błąd tworzący niefunkcjonalny gejzer białej przyprawy.
  • Produkuje ona przyprawę w zależności od gwiazdy, wokół, której krąży i orbity, na której się znajduje. Gdy jest to czerwony karzeł i zielona orbita produkuje czerwoną przyprawę; gdy jest to żółta gwiazda i zielona orbita produkuje żółtą przyprawę. Więcej przykładów tutaj.
  • Jest to dobre miejsce na Planetę Zoo, ponieważ nie ma za wiele innych zastosowań.
  • Nazwa cywilizacji jest losowa (z fabryki stworów), a także napisana małą literą; cywilizacja nas nienawidzi.
  • Możliwe, że miasta z tej planecie może być ludzkie, bo ruiny przypominają bloki i drapacze chmur.
  • Planeta ta niekiedy jest księżycem.
  • Znajdują się na niej trzy zniszczone miasta, pomimo, że nie jest T3.

Więcej w Fandom

Losowa wiki