Fandom

Wiki Spore

Zupa pierwotna

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Spore origins.png

Zupa pierwotna
Zupa pierwotna.png
Lokacja pierwsza
Barwa tła różowo-fioletowa
Trudność łatwa

Zupa pierwotna – pierwsza lokacja w grze Spore origins. Pełni w dużej mierze rolę samouczka. Składa się z trzech poziomów (pierwszego, drugiego oraz trzeciego; w niektórych wersjach jest ich aż 5). W celu ich ukończenia musimy wypełnić "pasek DNA". W zależności od wersji gry mogą się one oczywiście nieznacznie różnić.

Poziom 1Edytuj

W pierwszym poziomie nie występują żadne zagrożenia. Jesteśmy od razu na szczycie lokalnego łańcucha pokarmowego. Nasze zadanie to zjadanie mikrobów. Pojawia się po nim edytor, ale jest on jeszcze niepełny. Mamy możliwość tylko wybrania wzoru i kolorów.

Poziom 2Edytuj

Pojawia się pierwszy przeciwnik, jednak wciąż pożywienia w postaci mikrobów jest bardzo dużo, co sprawia, że poziom jest łatwy. Po nim uaktywniają się kolejne sfery edytora. Od teraz możemy modyfikować kształt i długość poszczególnych elementów (głowa, korpus i ogon).

Poziom 3Edytuj

Ostatni z poziomów w zupie pierwotnej. Pojawiają się w niej pęcherze powietrza (bańki, bąble). Nie jest on specjalnie trudny, gdyż wciąż jest sporo dostarczających pożywienia mikrobów. Pojawiają się elementy, z którymi możemy tworzyć symbiozę, co powoduje tymczasowe ulepszenia. Po tym poziomie odblokowujemy ostatnią sferę edytora - elementy. Możemy wybrać element pierwszego poziomu z jednej z czterech specjalizacji: ataku, obrony, ruchu i postrzegania (rozeznanie w otoczeniu).
Po ukończeniu zupy pierwotnej, przechodzimy do następnego etapu - szczelin wulkanu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki