Fandom

Wiki Spore

Zwoje Ładu

960stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Zwoje Ładu – jedna z 8 kompletów zwojów, które przedstawiają filozofie danego imperium. Jest szczególnym artefaktem dla Dyplomatów. Kosztuje 45 000§, jednak Dyplomaci mogą go kupić za 90 000§

Zwoje ładuEdytuj

Zwój Ładu I:

Popełniliśmy każdy możliwy błąd. Prowadziliśmy niepotrzebne wojny, niszczyliśmy środowisko, marnotrawiliśmy zasoby naturalne... A do tego zmarnowaliśmy mnóstwo czasu na dyskutowanie nad możliwymi sposobami rozwiązania tych wszystkich problemów.

Zwój Ładu II:

Chcielibyśmy wierzyć, że uczymy się na własnych błędach. A nauczyliśmy się tego: każda rozumna istota jest ważna.

Zwój Ładu III:

Ponieważ każde rozumne stworzenie jest ważne, musimy wszystkim im zapewnić pokój, bezpieczeństwo, możliwości rozwoju, zdrowie oraz edukację.

Zwój Ładu IV:

Ponieważ każda istota rozumna jest ważna, dajemy głos każdemu obywatelowi. Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię i brać udział w rządzeniu w sposób, jaki uważa za słuszny.

Zwój Ładu V:

Jesteśmy ustrojem demokratycznym, gdzie wybrana rada rządzi samodzielnie i niezależnie. Proces rządzenia jest powolny i czasami nieefektywny, ale możemy być pewni, że każda decyzja naszego rządu jest popierana przez większość naszych obywateli.

Zwój Ładu VI:

Funkcjonująca demokracja przeciwdziała wybuchowi wojny domowej. Ci, którzy przegrali wybory, nie wszczynają rebelii, a zamiast tego po prostu przygotowują się do następnych wyborów.

Zwój Ładu VII:

Jeśli chodzi o poszukiwanie sensu życia, Wielka Rada nie zajmuje swojego stanowiska, ponieważ pozwalamy każdemu obywatelowi odkryć swój własny cel. Dopóki nie powoduje to pogwałcenia praw innych obywateli.

Zwój Ładu VIII:

Z chęcią przyjmiemy inne rasy, które zechcą żyć według tych zasad i wraz z nami budować pokój oraz bezpieczeństwo w galaktyce.

Zwój Ładu IX:

Groksowie to rasa maszyn, która nie wpuszcza nikogo do centrum galaktyki. Są niezwykle niebezpieczni. Nie udało się z nimi nijak dogadać.

Zwój Ładu X:

Powszechnie uważa się, że Groksowie strzegą jakiegoś skarbu, który znajduje się w centrum galaktyki. Nie ma na to żadnego dowodu, ale nie możemy odrzucić takiej możliwości.

Więcej w Fandom

Losowa wiki