Fandom

Wiki Spore

Zwoje Ekologa

964strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zwoje Ekologa – jedne z 8 kompletów zwojów, które przedstawiają filozofię danego imperium. Jest szczególnym artefaktem dla ekologów. Można go sprzedać 45 000 §, ale u ekologów jest wart 90 000§.

Zwoje EkologaEdytuj

Zwój ekologa 1:

W ostateczności jesteśmy stworzeniami natury. Zostaliśmy stworzeni w naturalny sposób, żyjemy otoczeni naturą, a gdy podróżujemy, musimy zabierać naturę ze sobą, aby przetrwać.

Zwój ekologa 2:

Troska o naturę i środowisko jest najważniejsza. Nie możemy się rozwijać, nie możemy nawet przetrwać bez zdrowego, stabilnego ekosystemu.

Zwój ekologa 3:

Poświęciliśmy się szerzeniu życia w galaktyce. Każdy nowy świat, na którym zasiewamy życie, staje się nie tylko domem naszego gatunku, ale też rezerwatem przyrody, który zapewni przetrwanie życia, nawet jeśli inne światy ulegną zagładzie.

Zwój ekologa 4:

Nawet jeśli zostaniemy zniszczeni jako gatunek z powodu jakiejś zarazy albo wojny, przynajmniej przetrwają niektóre ze światów, na których posialiśmy zarodki życia i być może życie rozumne powstanie raz jeszcze.

Zwój ekologa 5:

Groksowie to największe zło w galaktyce. To maszyny, które istnieją w całkowitym oderwaniu od natury.

Zwój ekologa 6:

Groksowie to wcielone wynaturzenie, maszyny zaprojektowane do życia poza naturą, w głęboko nienaturalnym celu. Żywa istota nie jest w stanie pojąć ich motywacji.

Zwój ekologa 7:

Groksowie znani są z tego, że zniszczyli już kilkanaście rozumnych ras.

Zwój ekologa 8:

Groksowie ustawili zamkniętą strefę wokół jądra galaktyki. Ktokolwiek się do niej zbliży, zginie marnie.

Zwój ekologa 9:

Teoryzujemy, że centrum galaktyki może zawierać ważne wskazówki co do pochodzenia Groksów.

Zwój ekologa 10:

"Żyj w zgodzie z naturą i sprzeciwiaj się Groksom!". To obowiązek każdego rozumnego stworzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki